Jacht op Vliegersurfers op de Veluwerandmeren

Stanley

Antwoord #75 Oktober 18, 2007, 00:36:35
edit2Rapporteer  
@snowman

waarom zo van leer trekken tegen de heer Leeflang de beste man heeft recht op zijn eigen mening net als dat wij het er niet mee eens hoeven te zijn.

Vergeet alleen niet de invloed van de vogellobby die is helaas voor ons velemaal sterker dan de huidige kitegemeenschap. En reken er op dat deze onze sites met veel belangstelling lezen.

Snowman

Antwoord #76 Oktober 18, 2007, 00:47:04
edit2Rapporteer  
Citaat
waarom zo van leer trekken tegen de heer Leeflang de beste man heeft recht op zijn eigen mening net als dat wij het er niet mee eens hoeven te zijn.

Leeflang discrimineert in mijn ogen en dat zit tegen het rascistische aan.
Verder vertrouw ik die man niet (onderbuik gevoel). En dat is dan een politicus en leraar.
Kitesurfen verbieden vanwege vogels op Polsmaten akkoord/respect!!: maar dan ook de rest van de watersporten verbieden.

Citaat
En reken er op dat deze onze sites met veel belangstelling lezen.
Prima geheimzinnig doen hou ik niet van !!
globe

Antwoord #77 Oktober 18, 2007, 14:20:49
edit2Rapporteer  
Gelukkig hebben we de loco burgemeester van Nunspeet wel mee. Probleem blijft dat die weer niets te zeggen heeft over het Veluwemeer. Dat is weer provinciaal geregeld namelijk.

Kom op jongens: LID WORDEN VAN DE NKV !!!

Samen sta je sterk, naar schatting is nog geen 10% van alle kiters lid van de NKV. Zo kun je je als verening nooi sterk maken natuurlijk. Wat is nou 25 euro per jaar incl. verzekering. Da's nog geen 1 a 2 % van een kiteset!

Wat ook het probleem is in bovengenoemd artikel, dat de BPR misbruikt wordt voor natuurbelangen. Dus de eerste stap is volgens mij het BPR te herzien. Kijken of het BPR wel degelijk betrekking heeft op 'alle binnenwater'. Zolang het BPR van kracht is hebben de 'groene jongens' een stok om mee te slaan. En dus trek je als slecht verenigde groep kiters altijd aan het kortste eind. Schelden heeft geen zin, met degelijke oplossingen komen des te meer!
Super Cooper

Antwoord #78 Oktober 18, 2007, 15:42:23
edit2Rapporteer  

Leeflang discrimineert in mijn ogen en dat zit tegen het rascistische aan.

Dat heet politiek snowman. Als je het zo noemt mag je namelijk mensen wel in hokjes plaatsen......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.