Review Helix 9 en 12.

KiteDemon

Antwoord #75 Oktober 25, 2007, 23:48:28
edit2Rapporteer  
Een andere vraag aangezien iedereen andere bevindingen heeft en ik zelf wel eens wil testen..
Naish heeft als safety dat ringetje bovenin waar de lijnen bijelkaar komen. (In manual aangeduid met letter D) Hieraan moet je je leash vastmaken. Alleen, deze hangt dus nog los voor (of achter) je bar langs. Boxer van vorig jaar had ook dit probleem, soms raakt dan die leach helemaal om de lijnen heen wat erg onhandig is. Iemand hier ervaring mee of evt een oplossing?

Dat ringetje aan de powerlijn is een extra safety waar je een leash aan kan bevestigen, maar zit alleen maar in de weg. Bij rotaties zal de leash ook gedraaid komen te zitten.
Bij de nieuwe upgrade zit je leash gewoon bij de loop en zal de kite ook altijd helemaal depoweren als je de safety trekt, zelfs als de stopper op standje dikker power staat.
e_surf

Antwoord #76 Oktober 26, 2007, 02:01:24
edit2Rapporteer  
Citaat
Er wordt een lijntje bijgeleverd alla 5de lijn die dus door je bar heen gaat dit is ook voor de boxer te koop als upgrade setje.
Citaat

Zo heb ik het ook inelkaar geknutseld op mijn schockwave bar.
Heb mijn leach aan mijn chickenloop EN aan dit 5e lijntje.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.