Brazilie downwind vakantie

Jan Willem

Geen avatar

Oktober 28, 2007, 20:55:50
edit2Rapporteer  
Vorig jaar heb ik de in Brazilie 1 van de mooiste vakanties uit mijn leven gehad. Een downwind trip van Cumbucco to Jeri.
Elke dag een paar uur down winds maken en op mooie kitepsots met vlak water of golven lekker free riden.

Met een ervaren gids die in een 4x4 over het strand meerijd. Dit jaar zou ik met dezelfde groep weer meegaan maar helaas door een kleine schouderblessure tijdens het wakeboarden opgelopen is dat niet door gegaan. Nu wilde ik zelf een groep (tussen de 4 en 10 man) bijeen verzamelen om in begin december alsnog te gaan. Per 4x4 zal het ongeveer 300 euro per dag kosten inclusief chauffeur, accomodatie (elke dag zal er door de gids een andere poussads worden geregeld. afhankelijk hoever de downwinder is gevorderd). Per 4x4 kunnen 4 of 5 man mee.

Qua niveau is het belangrijk dat je instaat bent om upwind te blijven, maar je hoeft zeker niet zwaar gevorderd te zijn.

Mocht je interesse of meer info wilen hebben mail dan naar jwmarkvoort@hotmail.com Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.