Flexifoil airdeck, waar vinden Z-Holland?

Nicolas

November 12, 2007, 03:19:21
edit2Rapporteer  
Het zal nu wel gedaan zijn voor mij tot het weer wat warmer wordt, na 30min varen kan ik mijn bar toch niet meer unhoocked vasthouden van de kou. Daarnaast nog vreselijke hoofdpijn van de kou en het is helemaal niet leuk meer.

Ik zoek daarom de airdeck van flexifoil om niet de hele winter mijn kites te laten liggen en maar filmpjes te zien en dromen. Iemand enig idee waar ik die kan vinden in een shop in Zuid-Holland? Ben al de hele dealerlist afgegaan, alleen een shop in Breda die die blijkbaar niet heeft?

Tweedehands zou nog beter zijn... het moet dan ook niet flexifoil zijn, liefst wel wat freestyle gericht..
Kevin

Antwoord #1 November 12, 2007, 03:53:29
edit2Rapporteer  
www.jonkerfunsports.nl Wink daar kun je flexifoil airdeck wel kopen moet je wel effe een belletje geven dan kunnen ze hem op vooraad nemen Grin
Oja shop zit in renesse wel net zeeland dus
mzzl Kevin en succes
Nicolas

Antwoord #2 November 12, 2007, 06:09:45
edit2Rapporteer  
okay thanks kan daar wel even gaan kijken Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.