Trapeze en crash vest in Wijk vergeten.

Henp

Geen avatar

November 10, 2007, 21:43:06
edit2Rapporteer  
Heren,

Ben gisteren bij de bunker in Wijk aan Zee mijn trapeze en impact vest vergeten mee te nemen, stom, stom stom.
Voor de eerlijke vinder staat er een kratje bier koud.
Groeten Henk.
VincentC

Antwoord #1 November 11, 2007, 05:04:20
edit2Rapporteer  
Heren,

Ben gisteren bij de bunker in Wijk aan Zee mijn trapeze en impact vest vergeten mee te nemen, stom, stom stom.
Voor de eerlijke vinder staat er een kratje bier koud.
Groeten Henk.

Richard van de bunker ff belletje geven?
Dirkie

Antwoord #2 November 11, 2007, 06:24:10
edit2Rapporteer  
Ik was daar vanochtend met het eerste groepje kiters, niets zien liggen helaas. Ook niet echt op gelet... De vloer was wel helemaal tot aan de duinen gekomen, ik weet niet precies waar je je spullen hebt laten liggen... Als het op 't strand was, dan zou 't wel een zwemles geworden kunnen zijn...
emieck

Antwoord #3 November 12, 2007, 21:10:40
edit2Rapporteer  
@ drikie, wat vaarde je dan? ik was er namelijk met die fone tribal II die bordoux rode

@henk: ik was er het eerste bij de bunker maar het water was zo ver gekomen dat ik eigenlijk een treurige medeling voor je heb: dat vind je niet meer terug! het water was toen ik aankwam nog maar 7 meter ofzo van de duinen verwijderd! dus denk een verloren zaak..helaas man!
Dirkie

Antwoord #4 November 12, 2007, 21:39:42
edit2Rapporteer  
@Emieck, zwart / witte best waroo 9. Heb je 't over zaterdag of zondag...?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.