Duitse diefjes

Joenez

Geen avatar

Antwoord #25 November 13, 2007, 03:36:13
edit2Rapporteer  
haha kleine duitse motherfuckers ,.nee een goed pak slaag op zo'n moment
(lees corrigerende tik) schrikt ze natuurlijk wel ff af maar uiteindelijk schiet je dr toch niets mee op en kleine mannetje klappen geven is ook een beetje sneu.

De clue is iig hou je spullen in de gaten Wink

Ps volgend weekend weer Grin
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #26 November 13, 2007, 11:54:18
edit2Rapporteer  
toch he, bekruipt me toch een naar gevoel. Het viel me wel eens eerder op, dat was met die wankers bij Horst, dat de tolerantie toch wel ongeveer zero is af en toe. Het is hier toch een sport forum, waar hele flexe sportgasten zitten?

Okay even de feiten:
Feit: er zijn ongeveer 82468000 duitsers, en 16400000 Nederlanders. Het gecombineerde duitstalige taalgebied is traditioneel zo groot dat praktisch alle buitenlandse films en programmas worden gedubt, net als in bv. Frankrijk en Spanje, waar de goede Sint woont. Anders dan in de kleinere landen zoals Zweden enzo, waar alles zoals bij ons ondertiteld is. De kans dat een 13 jarig uit Dld Engels kan is daardoor veel kleiner dan hier.
Feit: Jochies van 13 kunnen ongeloveloos irritant zijn en je mag ze niet slaan.
Feit: Iemand met een board op z'n handen hakken levert een gecompliceerde breuk dan wel verbrijzeling van de botjes in de hand waardoor de kans groot is dat de eigenaar van die hand voor zijn leven verminkt kan raken, en waardoor de zelf-aangestelde rechter cq. beul een strafblad kan krijgen tenzij die zelf jonger is dan 13.
Feit: de topic starter had het over een Duitsch jochie en niet over Roemenen, Polen, Oekraïndianen.

handjes breken heeft gewoon 'n heerlijke voorbeeld functie!!!
hmmmmm....ik hoor ze al kraken!!! YeSS Joepie Grin
in somige landen word je hand eraf gehakt bij diefstal.....dan is breken toch nog aardig mild!!!
GlennVegas
Gast
Antwoord #27 November 13, 2007, 14:16:24
edit2Rapporteer  
whahaha mot nie gekkurrr wurdennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  loser....

Neerhalen die mafketels!
Ondabeach

Antwoord #28 November 13, 2007, 14:36:55
edit2Rapporteer  
wat dacht je van roemenen?

in A'dam ook. ze rijden in die fietstaxi's. stap nooit in! ze naaien je waar je bij staat. eerste en laatste x kreeg ik een mes naar me gewezen toen ik 10 eu moest betalen ipv de afgesproken 2 eu voor een stukkie van 1 km. magoed. wil niet discrimineren, maar die kinderen worde kompleet gehersenspoelt door die te zieke ouders.

punt.

Davi

Er gaat een wereld voor mij open hier.. Ik ga zelf maar eens uit m'n grot kruipen geloof ik. Naaien in een fietstaxi?  Grin
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #29 November 13, 2007, 21:18:52
edit2Rapporteer  
Ja Fred, Mokum heeft het!
Bass`

Antwoord #30 November 14, 2007, 01:58:24
edit2Rapporteer  
Kite perongelijk eventjes laag insturen  Grin
FunkyoneNL

Antwoord #31 November 14, 2007, 02:20:37
edit2Rapporteer  
Ja in per ongelukje LE laten stuiteren op dat kinderkopje....
Tim!

Antwoord #32 November 17, 2007, 21:15:53
edit2Rapporteer  
Ja in per ongelukje LE laten stuiteren op dat kinderkopje....

Tjah ze hadden ook per ongeluk je board mee he  Grin
FunkyoneNL

Antwoord #33 November 17, 2007, 22:13:13
edit2Rapporteer  
whahahaha tja ind nee is niet de manier gewoon een keer je lijnen laten langskomen valt wat minder op.......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.