kitesurfen mag in deel noorderplas

Roni-Size

November 24, 2007, 01:05:18
edit2Rapporteer  
stond vandaag een stukje in de krant dat aan de noorderplassen Almere een kite spot is toegewezen beperkt en alleen toegestaan vanaf 1 0kt / 1 mei en alleen aan het gedeelte dat niet aan de bebouwing grenst.....

Weet iemand waar dit is ? hoop niet dat dit Pampus is...

En dus alleen voor die hards haha 1 okt /1 mei ivm intensief gebruik noorderplassen in de zomer.... ThumpDown
wie heeft dit geregeld...???
terrorwally
Gast
Antwoord #1 November 24, 2007, 01:44:49
edit2Rapporteer  
zie hanglos Smiley 

Als het goed is heeft geen één kitesurfer dit voorgesteld, aangezien noorderplassen nou niet echt ideaal is qua wind.

Ik ben over dit artikel geinterviewd (woon in almere) en de bedoeling is dat er in almere vandaag een stukje komt hierover.
sjembek

Antwoord #2 November 24, 2007, 16:28:04
edit2Rapporteer  
Volgens mij had 'mijngatindelucht' op dit forum het erover de spot te bespreken als een heeljaar toegestane kitespot.
Myzrael
Gast
Antwoord #3 November 24, 2007, 21:57:06
edit2Rapporteer  
Hoorde het pas van iemand in de sportschool inderdaad. Lijkt me tof!
edit: Net even Hanglos gezien. Vraag ik me af welk stukje NP ze precies bedoelen. Als het dat mini strandje is met die grote buis eroverheen dan heb ik er geen bal aan.
Ik heb alleen geen zin in 100 kitesurfers komende zondag  Roll Eyes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.