Workum 1-12-07 Fotograaf

GertjanA

Geen avatar

December 02, 2007, 21:01:15
edit2Rapporteer  
Ey mensen,

Ik was gisteren (zaterdag 1 dec 2007) op Workum, het was echt een super dag trouwens! Maar er stond op een gegeven moment (ergens op het begin van de middag) een hele enthousiaste fotograaf en een filmende vrouw met zo'n waterdichte cilinder in het water. Die mannelijke fotograaf heeft als het goed is een aantal hele vette air foto's van me gemaakt. Misschien was hij er ook wel alleen voor 1 bepaalde rider. In ieder geval, als iemand weet hoe ik deze fotograaf kan bereiken of als iemand weet waar deze foto's zijn gebleven zou dat wel chill zijn. Foto's van zaterdag 1 december 2007 te Workum dus!

Alvast bedankt

Laterrrr,

Gertjan
Kevin

Antwoord #1 December 03, 2007, 23:07:11
edit2Rapporteer  
Heey gertjan wat voer jij ??
Dan weet ik of er foto's of filmpjes van jouw zijn gemaakt Wink
GertjanA

Geen avatar

Antwoord #2 December 04, 2007, 01:30:16
edit2Rapporteer  
Eey man,

Bedankt voor de reactie. Ik voer een gele Best Waroo 07 (7m) en vaar op een wit met blauw board van Brunotti (Horizon 136) met fel oranje skegjes. Heb een trapeze van Mystic aan met een bloemetjes zwembroek eronder, haha. Zwart wetsuit en een Mystic muts die me hoofd zowat helemaal bedekt. De fotograaf richtte de camera een aantal keer op mij, onder andere toen ik in de lucht was en achterom in de camera keek. De gene die filmde richtte de camera ook op mij, onder andere toen ik in de lucht was en naar haar zwaaide. Dat is vast genoeg informatie Wink

Ben benieuwd of jullie nog wat hebben, zou echt super vet zijn.
Kevin

Antwoord #3 December 04, 2007, 01:43:25
edit2Rapporteer  
Hmm sorry wel gezien was aan het eind aant filmen Tim (panda) heeft foto's gemaakt maar heb geen Best kite op de foto's gezien behave die van Bas ik was het dus niet en Tim ook niet ben ook wel benieuwd naar het andere beeld materiaal van Tijn van Esch en Bas Koole.
GertjanA

Geen avatar

Antwoord #4 December 04, 2007, 01:45:50
edit2Rapporteer  
Ah Jammer man, dus er is helemaal niks? Ok, in ieder geval bedankt.
GertjanA

Geen avatar

Antwoord #5 December 04, 2007, 01:48:11
edit2Rapporteer  
Misschien kon je mijn kite niet zien op die foto's maar alleen mij.
Kevin

Antwoord #6 December 04, 2007, 02:09:44
edit2Rapporteer  
Misschien kon je mijn kite niet zien op die foto's maar alleen mij.

Nee ook niet want voer zelf ook op Horizon met Ion2 rode wel gezien met de camera maar niet gefilmt sorry.
GertjanA

Geen avatar

Antwoord #7 December 04, 2007, 03:45:34
edit2Rapporteer  
Ok, geen probleem.
panda

Antwoord #8 December 05, 2007, 01:57:47
edit2Rapporteer  
nee heb het er niet tussen zitten

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.