Geen
|
onder de 20 kilo word lastig:P eigenlijk is dat niet te doen, ik heb een mystic ammo bag. met al mn kite spullen incl. tas. zonder neopreenanlage:P dus 2 kites, 2 bars, 1 board, 1 harnas,. dit zooite woog 13,5 kilo bij elkaar, maar met kleren erbij schiet je al gauw over die 20 kilo heen. als je er een pak bijd oet is dat ook een á twee kilo extra denk ik
|
|
|
VincentC
|
Ik heb een Naish Coffin Bag. Had er m'n Thorn3, 2 kites, 2 barren, harnas en nog wat dingetjes in en zat onder de 20 kilo. Ik doe hem zelf weg, omdat ik voor Mauritius volgend jaar meer mee moet nemen en een grotere bag moet hebben daarvoor. Bag is 1x gebruikt op vakantie dus als nieuw, mocht je interesse hebben PB me even =)
|
|
|
robin..
|
lukt wel joh onder de 20 kilo
veel kleren mee als handbage en als je met nog meer mensen gaat kan je daar michien nog wat kleding bij doen
en handoeken om je board + kite bijvoorbeeld
gewoon een beetje puzzelen
|
|
|
Geen
|
Ik ging met de hele familie en comfort class dus 25 kilo menemen, en met 7 man dus dat was niet zo'n probleem, handbage is een optie idd.
|
|
|
storm
|
naish golf bag. Omzeil je bij sommige maatschappijen ook nog het bij betalen omdat golf spullen gratis meemogen bij veel airlines. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het werkt. Daarnaast is het gewoon een supertas.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb ook zo'n naish bag, 3 weken terug naar isla coche geweest en kon ook 2 kites meenemen, 2 barren, 1 board en me kleren. had 1 kite in me hand bagage en dit ging prima!
naish tas is ook een goede en stevige tas
|
|
|
|
Tabee
|
Gewoon je tas vol proppen, laagje kleding als extra beschermingen dan je bord. Handdoek eromheen wil ook helpen. Maar let naast je gewicht ook op de grote van de tas. Mijn tas (1,4m) was eigenlijk te groot en te zwaar (23kg), maar ik had van te voren al aangegeven dat ik een golf set mee nam. Dus kon ie gratis mee en is volgens mij niet een gewogen! Ow ja, had er wel een golf stikkie bij in gedaan, je weet maar nooit haha
|
|
|
radrobby
Gast
|
Ik heb ook steeds gewoon mn kitetas gebruikt om alles in te doen. En dan heb ik bij de gamma van die schuimrubber buisjes gekocht, 0.25 cent per stuk,.. en die heb ik rond mn board geplakt, weegt niets en beschermd mega goed. Voor de rest mn shorty aan één kant gedaan, en mn trapeze aan de ander kant, en mn kite en bar aan mn board geplakt. En wat handoeken als extra bescherming, en klaar is kees. Ik ben met board, 1.24, en kite 10m, en bar, shorty, trapeze, en 3 handoeken, ongeveer 12 kilo kwijt. En ik tape de boel goed in, en zeg bij de douane dat het een ikeakast is,.. en je kan gratis mee
|
|
|
|
robin..
|
Ik heb ook steeds gewoon mn kitetas gebruikt om alles in te doen. En dan heb ik bij de gamma van die schuimrubber buisjes gekocht, 0.25 cent per stuk,.. en die heb ik rond mn board geplakt, weegt niets en beschermd mega goed. Voor de rest mn shorty aan één kant gedaan, en mn trapeze aan de ander kant, en mn kite en bar aan mn board geplakt. En wat handoeken als extra bescherming, en klaar is kees. Ik ben met board, 1.24, en kite 10m, en bar, shorty, trapeze, en 3 handoeken, ongeveer 12 kilo kwijt. En ik tape de boel goed in, en zeg bij de douane dat het een ikeakast is,.. en je kan gratis mee
jep zo had ik het ook presies gedaan
|
|
|
radrobby
Gast
|
ook zo, precies met die schuimrubberbuisjes??? hehe, dacht dat ik de enige was met die buisjes
|
|
|
diederik
|
heb de travelbag van dakine gebruikt naar thailand...past je gear makkelijk in, er zit een vulling in de bag waardoor je board beschermt is en komt niet boven de max. maat van 1.60 uit. Bovenalles: Er zit een rugzaksysteem in waardoor je hem op je rug kan doen (als ik dit niet had gehad tijdens mn reis had ik me verrot gezeuld!)
|
|
|