stance???

yanni

December 08, 2007, 04:15:28
edit2Rapporteer  
hee
Ik heb me al effe geleden een nobile 666 2007 via een testcentrum aangeschaft.
Toen ik het board kocht stond de linkervoetband op wide (verste naar links) en stond de rechtse zeg maar niet wide (naar links toe).  Heeft dit een speciale naam ofzo? Of stonden ze gwn verkeerd?
Wrm die vraag => men kniëen doen na ff vare in de winter zo'n pijn Angry. En vroeg het me is af ThumpsUp.

yanni
chico

Antwoord #1 December 08, 2007, 04:21:28
edit2Rapporteer  
Lijkt me meer op 'n montage foutje. Of het boardje is geweest van iemand met wel hele ongelijke beenlengte. ;-)
Geen

Antwoord #2 December 08, 2007, 04:35:45
edit2Rapporteer  
logisch dat je pijn in je knieen krijgt:P
je staat niet ik balans op je board dus dat ga je wel merken dan,
zet ze allebei smal of breed, dan moet t goe dgaan.
breeder schijnt slechter te zijn voor de knieen, maar op de nobile staat ie niet zo heeel erg breed, maar gewoon allebei ff hetzelfde erop schroeven
HBob

Antwoord #3 December 08, 2007, 04:44:42
edit2Rapporteer  
wat chico zegt montage fout.
Pijn in je knieën kunnen verschillende dingen zijn.
- verkeerde stand, te harde voetpad's. ect.
Is wel meer over te vinden op het forum: zoek functie gebruiken "pijn knie"
Door de kou voel je het wat sneller.

yanni

Antwoord #4 December 08, 2007, 04:55:48
edit2Rapporteer  
sorry ff slecht uitgelegt,  heb ze nu op wide stance staan..  maar toen ik hem kocht bij een testcentre stond hij zo vaag.  ze hebben er in ieder geval ook zo les met gegeven.
Iemand zal ze er dan fout hebben opgezet zeker.

ook staan deze pads los van het board waardoor er schelpen enz tussen komen. Kan dit veel kwaad voor men boardje? 

thx  ThumpsUp
Geen

Antwoord #5 December 08, 2007, 04:58:57
edit2Rapporteer  
ja, van die schelpen heb ik ook last jah, er zullen vast wel deukjes van kunnnen komen denk ik.... maar wat eraan te doen?? het is wel onder je pad, ik check altijd ff na iedere sessie onder mn pads wat er onder zit, maar als je gewoon vart komt er niks onder, ik laat m nog wel eens aan de vloetrand liggen als ik ff snel wat moet pakken ofso, dan kunnen er gauw schelpjes onder komen, maar verder geen problemen mee gehad
Ondabeach

Antwoord #6 December 08, 2007, 06:17:12
edit2Rapporteer  
Er zijn wel meer mensen met last van hun knieën met de bindingen in wide stance. Het is voor ieder verschillend. Als je op je blote voeten staat kun je zelf de ideale stand van je voeten bepalen. Sta ontspannen op een vlakke ondergrond varieer de hoek van je voeten zo dat je knieën  en enkels ontspannen aanvoelen. Bepaal daarna de ideale afstand tussen je voeten op de zelfde manier. Stel ook zo ongeveer je bindingen in. Verstel mogelijkheden zijn vaak nihil maar je kan aardig in de buurt komen.

Zoals sommige roepen kunnen die pijnlijke knieën ook door onvoldoende demping komen, of door landen met gestrekte benen, kou of verkorte spieren. Bij serieuze klachten altijd ff na laten kijken. Tot zover dokter bibbah
yanni

Antwoord #7 December 08, 2007, 19:26:35
edit2Rapporteer  
Ik kom namelijk van een jaime pro met super veel flex, maar die brak  Angry.
Die nobel is echt super stijf en denk dat ik van de winter maar in normale stance ga varen.

thx voor de reacties ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.