Uitnodiging Algemen Leden Vergadering 2008 - NKV

NKV

Berichten: 68
Maart 13, 2008, 19:42:44
edit2Rapporteer  
Op woensdag 23 april aanstaande organiseert de NKV wederom een Algemene Leden Vergadering.

De tijden veranderen en de spots staan onverminderd onder druk (denk aan natura 2000, lokale overheden etc.). De vraag ontstaat op welke manier en met welke partners de NKV deze strijd moet gaan voeren. Ook is er een bestuurswissel, waardoor er vacatures ontstaan die ingevuld moeten worden .

Allemaal onderwerpen die iedere kitesurfer in Nederland aangaan en waarbij iedere mening telt. De ALV is dan ook de meest uitgesproken gelegenheid om jouw mening te uiten, te delen met het bestuur van de NKV en uiteraard met mede kiters.
Dus daarom! Kom allemaal en discussieer mee over het beleid van de NKV van de komende tijd.

Datum:
23 april 2008
Tijd: 20:00 uur - 22:00 uur (vanaf 19 uur is iedereen welkom)
Locatie: Watersportverbond.
Adres: Wattbaan 31–49
3439 ML Nieuwegein

(www.watersportverbond.nl)
Agenda punten ALV

    * Verslag voortgang en stand van zaken actiepunten ALV
    * Vacatures bestuur
    * Samenwerking watersport verbond
    * Natura 2000

Gezocht: nieuwe bestuursleden NKV


Tijdens de ALV op 23 april vindt er een bestuurswissel plaats.
Hierdoor ontstaat er binnen het bestuur een tweetal vacatures voor de functie van secretaris en voorzitter. Uiteraard blijven deze personen nauw verbonden aan de NKV en gaat er een grondige overdracht plaatsvinden.

De NKV is nu op zoek naar invulling van deze vacatures, DUS:
Ben jij die enthousiaste vrijwilliger die zich hard wil maken voor de kitesurfsport en graag (mee) beslist over belangrijke zaken.
Meld je dan nu aan op voorzitter@nkv.nl
Hieronder zijn de verschillende vacatures beknopt omschreven:

Secretaris

Als secretaris ben je naast bestuurslid ook verantwoordelijk voor de ledenadministratie van de NKV. In samenwerking met de penningmeester zorg je ervoor dat mensen lid kunnen worden, hun profiel up-to-date wordt gehouden en de benodigde communicatie (overwegend via email) wordt verstuurd. Tegenwoordig beschikken wij over een mooie online-applicatie die ons in staat stelt ons ledenbestand professioneel te beheren... dit systeem zorgt ook voor de synchronisatie van gegevens met het watersportverbond, die onder andere nodig is voor het versturen van de ledenpasjes (Nationale Sportpas). Als secretaris heb je ook maandelijks contact met onze verzekeringspartner om nieuwe leden aan te melden. Maar wat deze functie vooral heel leuk maakt is dat je veel contact hebt met leden over allerlei onderwerpen die te maken hebben met het kitesurfen en het lidmaatschap van de NKV. Kortom, als je op zoek bent naar een uitdaging waar je zowel op strategisch en tactisch niveau (als bestuurslid) maar ook op operationeel niveau (ledenadministratie) bezig bent, meld je aan voor de secretaris vacature.

Voorzitter

Wie wordt de nieuwe voorzitter van de NKV? Deze goed georganiseerde en breed gesteunde organisatie behartigt de belangen van ALLE kiters. Als voorzitter behoud je het overzicht in een wereld met vele initiatieven en actieve personen. De NKV gaat steeds meer als 'spin in het web' functioneren. Uitdaging is om de vereniging verder in die rol te laten groeien door continuïteit van de huidige activiteiten en tegelijkertijd de lancering en ondersteuning van initiatieven.
De functie van voorzitter wordt minimaal 2 jaar ingevuld en kost gemiddeld 8 uur week.
Ik heb met veel plezier en energie 2 jaar voor de NKV en alle kiters gewerkt. Aan mijn energie niveau merk ik dat het nu tijd is voor vernieuwing. Omdat de kitewereld permanent in beweging is hecht ik veel waarde aan een goede overdracht. Ik zal hier dus veel aandacht aan besteden.


Ivo den Uijl
Voorzitter NKV
robbertK

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #1 Maart 15, 2008, 02:04:20
edit2Rapporteer  
Wie komen er allemaal
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #2 Maart 15, 2008, 02:45:21
edit2Rapporteer  
Ik wil in princiepen wel komen, maar ik weet niet of ik ook echt iets kan bijdragen. Puur voor de informatie wil ik eigenlijk wel komen Undecided
Eef

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #3 Maart 15, 2008, 04:34:34
edit2Rapporteer  
ik ben erbij.

@ Vinni: gewoon komen! krijg je meteen een beter beeld van wat je vereniging doet. Er wordt helemaal niet van je verwacht om redevoeringen te houden, ledenvergaderingen zijn ook voor transparantie in een vereniging.. perfect dus om puur voor info te komen!!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #4 Maart 15, 2008, 05:10:47
edit2Rapporteer  
Prima, dan ben ik er ook bij!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Maart 15, 2008, 22:16:03
edit2Rapporteer  

100 km bij me vandaan, ik sla effe over.. Undecided
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #6 Maart 16, 2008, 00:58:36
edit2Rapporteer  
is het ver van station vandaan?

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #7 Maart 16, 2008, 02:39:58
edit2Rapporteer  
is het ver van station vandaan?



Je moet naar Utrecht Centraal, en dan met de tram verder. Er zit geen station in Nieuwegein.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #8 Maart 16, 2008, 21:07:37
edit2Rapporteer  
is het ver van station vandaan?



Je moet naar Utrecht Centraal, en dan met de tram verder. Er zit geen station in Nieuwegein.

Niet met de tram, maar met de sneltram. Goeie verbinding van Utrecht CS.

Wie wil, kan ik oppikken van Utrecht Overvecht - max 6.

Jelle
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #9 Maart 16, 2008, 21:14:15
edit2Rapporteer  
Mij kan je dan in ieder geval wel oppikken, en ik denk Matthias dan ook wel (toch?).
Zou mooi zijn!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #10 Maart 16, 2008, 21:21:23
edit2Rapporteer  
Jups....beetje betrokkenheid kan geen kwaad...

ik neem aan dat heel kitehigh aanwezig is.
Althans iedereen die een beetje een hart heeft voor de sport wil toch op de hoogt blijven van de laatste wijzigingen?
  ThumpsUp ThumpsUp
robbertK

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #11 Maart 17, 2008, 01:46:03
edit2Rapporteer  
Ik ga zelf ook met het OV, en dat is goed te doen. (zie www.9292ov.nl)
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #12 Maart 18, 2008, 22:30:17
edit2Rapporteer  
Mij kan je dan in ieder geval wel oppikken, en ik denk Matthias dan ook wel (toch?).
Zou mooi zijn!

Meerijders kunnen mailen via m'n site.

- Jelle
Edit: je link vermelden is niet nodig, staat in je sig.
Morres
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #13 Maart 19, 2008, 02:57:35
edit2Rapporteer  
Ik heb geprobeerd via jellenu@orange.nl maar die deed het volgens mijn mailbox niet.
Dat was trouwens ook het enige email adres dat ik kon vinden op je site.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #14 Maart 19, 2008, 04:07:52
edit2Rapporteer  
Hee wat raar ik kan geen foutje vinden, alles werkt.
Probeer het nog eens, of knip en plak naar de ontvanger.

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #15 Maart 19, 2008, 04:35:09
edit2Rapporteer  
Het ligt denk ik trouwens aan mij, ik kon ook al geen mailtje naar iemand anders sturen Angry
Kan je in ieder geval 2 plekjes reserveren, dan krijg je die mail nog van me!

Edit: Heb de mail even via internet verstuurd.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #16 April 14, 2008, 04:59:41
edit2Rapporteer  
Balen, ik ga precies in die week een week met school weg Angry
Kan helaas dus niet aanwezig zijn.. Had wel erg graag gewild!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.