Vliegreis

Tom

Juni 15, 2004, 18:05:14
edit2Rapporteer  
Ik ga over een paar weken naar Spanje met het vliegtuig.
Nou heb ik daar helemaal geen ervaring mee hoe dat eraan toe gaat.
Heb je een traveltas nodig ?? En hoe gaat het met vliegen met je kite ?? moet je nog ergens op letten??
Zou graag ff alle details  willen weten om straks niet voor een verrassing te staan of kapote spullen..  Smiley
Tom

Antwoord #1 Juni 16, 2004, 22:59:48
edit2Rapporteer  
Al hebben mensen hier ervaring mee hoor ik het echt graag!!!
weet niet wat me e wachten staat   ???
moi
Gast
Antwoord #2 Juni 16, 2004, 23:45:13
edit2Rapporteer  
gebruik de zoek-functie op dit forum
Moza

Antwoord #3 Juni 16, 2004, 23:52:16
edit2Rapporteer  
Hee Tom,

ik wil graag op je vraag ingaan maar hij is te veel omvattend, gebruik even de zoekfunctie op de diverse forums.....

Zoek bijvoorbeeld op; -travel, vliegen, spanje....enz.

Je zult rekening moeten houden met een tarief voor je spullen, tenzij je jezelf goed voorbereid....breed lachen en vooral je spullen camoufleren....het woord 'surf'is op schiphol verboden!!

Verder moet je denken aan een ongevallen verzekering, check iig je reisverzekering op sportclausule......

Denk aan al je spullen en reserve materiaal......setje xtra lijnen of de mogelijkheid ze in te korten. Plaksetje.....extra vin enz.

Zonnebrand!

Juiste kleding, misschien een shorty....zeker een lycraatje....

Denk zelf effe goed na maak een lijst en gebruik de zoekfunctie!!.....kijk effe op de linkpagina voor diverse andere kitesites!

Succes
Moza

Antwoord #4 Juni 16, 2004, 23:53:02
edit2Rapporteer  
Ik was nog aan het typen moi, je was me voor!

KiteDemon

Antwoord #5 Juni 17, 2004, 08:51:21
edit2Rapporteer  
Als je in het rijke bezit bent van een boardbag is dat absoluut meegenomen. Strip je board geheel, en leg bv een shorty als extra bescherming op de bodem. Prop al je kites en overige gear boven op je board in je bag en alles wat je eventueel nog meer kwijt kan. Probeer al je overige bagage als handbagage mee te nemen.
Met een beetje mazzel wordt alleen het eventuele overgewicht berekend
en geen tarief voor je gear (afhankelijk van van de maatschappij)
En uiteraard het woord "surf" niet in de mond nemen.

Tip: als je met je vriendin gaat probeer haar eerst af te richten want vrouwen nemen ALTIJD veel te veel ONNODIGE shit mee (dus ook extra gewicht)

Suc6 en veel plezier

Fer

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Juni 19, 2004, 12:30:57
edit2Rapporteer  
Ik heb een cabrinha boardbag met wieltjes (€99,-) die de lengte maat heeft 151cm. Maar hij is 160cm lang x 60cm x 20cm. Hij heeft een glijplaat aan 1 kant (waar de wieltjes zitten) en een handvat aan de andere kant. Ook draagbanden.

Binnenin is alles gewatteerd met dat zilverkleurige spul wat je ook in golfsurftassen ziet zitten. Verder strip ik idd. mijn board (ook vinnetjes) en doe om de outline verwarmingsbuizen isolatie. Dit kost 3x nix en de kans de je kant beschadigt is dan een stuk kleiner. Handdoeken onderop helpen ook extra en kites bovenop. Bar ertussenin, trapezehaak van je harnas af.

Als ik nu een tas moest kopen zou ik zeker gaan voor zo'n golftas look-a-like. Weet je zeker dat je weinig gezeik krijgt om het mee te nemen.

Zowiezo moet je board in een of andere tas zitten anders accepteren ze het niet.
Erik Verhe1j

Antwoord #7 Juni 19, 2004, 13:58:57
edit2Rapporteer  
wat is eigenlijk precies de reden dat ze het woord surf niet willen horen?
Moza

Antwoord #8 Juni 20, 2004, 09:02:48
edit2Rapporteer  
Omdat in de computer staat dat ze voor  surfspullen 160 euro moeten aanslaan!! En dat doen ze dan dus ook.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.