Bevestigingsoog op board

HansNet83

Geen avatar

Januari 30, 2008, 00:33:12
edit2Rapporteer  
Op mijn Spleene zit standaard geen bevestigingsoog om een rollleash aan vast te maken. Weet iemand of er plaatjes oid te koop zijn die bij een vinnetje geschroefd kunnen worden zodat er een bevestigingspunt ontstaat ?

Svp. geen posts over het wel/niet gebruiken van een leash.
Ocean-Limbo

Antwoord #1 Januari 30, 2008, 00:58:42
edit2Rapporteer  
Ik heb het zo opgelost bij mijn Spleene door en Nobile 666. Het werkt perfect.

1. van een oude rugzak heb ik van de schouderriem (kunststof) een stuk afgesneden van ongeveer 20 cm.
2. Dit stuk heb ik dubbelgevouwen.
3. tussen de twee flappen heb ik een rvs ring (doorsnede  ca 5 cm) geschoven. (gekocht DHZ-zaak)
4. met een hete spijker heb ik 2 gaatjes in het riempje gesmolten waar de twee schrouven door moeten.
5. in dezelfde DHZ-zaak langere schroeven gekocht want de originele schroeven zijn te kort geworden.
6. denk ook aan bijpassende grote plaatjes want anders wordt het riempje bij de eerste de beste crash over de schroefkoppen getrokken.
7. Bevestig het zaakje en gaan met die banaan!

Veel succes en plezier!
Idefixe

Antwoord #2 Januari 30, 2008, 01:03:52
edit2Rapporteer  
als je een "fatsoenlijke" rol leash aanschaft zit er in de verpakking een "bevestigings setje"voor op je board bijgeleverd. FF de schroeven van één vinnetje losdraaien , dingetje ertussen en weer aandraaien die handel...............
BTW nadat ik m'n board weer eens rakelings naast m'n kop gelanceerd kreeg heb ik de boel gedemonteerd. Voor 25 eurie kun je het cpl suicide-setje overnemen.  Grin
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #3 Januari 30, 2008, 01:06:04
edit2Rapporteer  
ahhh...echt niet???
chico

Antwoord #4 Januari 30, 2008, 07:58:37
edit2Rapporteer  
ahhh...echt niet???

Is niet voor leash. Is voor anker. Voor het remmen.
Micky

Antwoord #5 Januari 30, 2008, 08:03:03
edit2Rapporteer  
ahhh...echt niet???
Dat maken we toch zeker zelf wel uit....  Grin
Afgelopen zaterdag op Schellinkhout liepen er ook nog 2 van die gasten rond met zo'n ding. Schellinkhout????
Je kan vanaf daar bijna naar Pampus lopen....laat staan dat je wil gaan boddydragen op 40cm water om je boardje te gaan zoeken....  schater
Mark-Fizzer

Antwoord #6 Januari 30, 2008, 14:34:28
edit2Rapporteer  
Ghehe  Grin Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.