Kitehigh Test team

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #25 Februari 05, 2008, 13:02:57
edit2Rapporteer  

Foto's erbij maken en dan verslag schrijven.
shotgun!!!
lijkt me wel iets voor mij...
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #26 Februari 05, 2008, 14:13:05
edit2Rapporteer  
Dan maak ik een vette film van het geheel.
En ik wil ook meedoen... Als beginner dan hè...  loser
Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #27 Februari 05, 2008, 16:11:14
edit2Rapporteer  
waarom kijk je gewoon niet in kitesurf magazine hoe zij t doen....

wat nou checklist? Beter goed gejat, dan slecht geschreven...
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #28 Februari 05, 2008, 18:42:14
edit2Rapporteer  
ik denk dat we beter met een anders goed concept kunnen komen

jatten kan iedereen
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #29 Februari 05, 2008, 21:02:48
edit2Rapporteer  
Citaat
shotgun!!!
lijkt me wel iets voor mij...
Goeie fotograaf is natuurlijk ook een welkome aanvulling.  Grin

Citaat
waarom kijk je gewoon niet in kitesurf magazine hoe zij t doen....

wat nou checklist? Beter goed gejat, dan slecht geschreven...
Wie zegt dat je die niet (gedeeltelijk) als voorbeeld kunt gebruiken? Roll Eyes En alsof iets wat je zelf bedenkt per definitie slecht is. loser

Citaat
ik denk dat we beter met een anders goed concept kunnen komen

jatten kan iedereen.
Ander concept zou natuurlijk heel mooi zijn al denk ik dat het al snel gaat lijken op tests uit andere bladen maarja... maar waar gaat het nu uiteindelijk om? Volgens mij dat je duidelijke en overzichtelijke tests maakt waar de doelgroep wat mee kan, of het nu lijkt op een test uit e.o.a kitetijdschrift of niet is denk ik minder interessant. 

Je kunt ook gewoon veel verschillende testers gebruiken ipv steeds dezelfde testers. Als je de kites gewoon steeds op dezelfde manier test (Bijv. aan de hand van een checklist...   loser) lijkt me dat ook geen probleem zolang het wel op een serieuze manier gebeurd. Ik kan me idd zoals Wazzaah al zegt goed voorstellen dat je niet elke kitedag alleen maar testblaadjes wilt invullen terwijl je ook gewoon zelf kan knallen op het water...  Roll Eyes
Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #30 Februari 05, 2008, 21:13:24
edit2Rapporteer  

wat nou checklist? Beter goed gejat, dan slecht geschreven...

Citaat
Wie zegt dat je die niet (gedeeltelijk) als voorbeeld kunt gebruiken? Roll Eyes En alsof iets wat je zelf bedenkt per definitie slecht is. loser


Citaat
ik denk dat we beter met een anders goed concept kunnen komen

jatten kan iedereen










we hebben t over t zelfde...

en ik zei toch niet dat als je iets zelf verzint, meteen slecht is? of lees jij in een andere taal? probeer dan s http://www.freetranslation.com/
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #31 Februari 05, 2008, 21:22:01
edit2Rapporteer  
Citaat
we hebben t over t zelfde...

en ik zei toch niet dat als je iets zelf verzint, meteen slecht is? of lees jij in een andere taal?
Beter goed gejat, dan slecht geschreven... loser Maargoed maakt ook niet uit hoe je het opvat... geloof dat wel elkaar wel begrijpen en daar gaat het tenslotte om!  InLove
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #32 Februari 05, 2008, 21:25:08
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het begint bij de bereidheid van onze forum lezers om een review te willen maken.
Als je iets post dan reageert iedereen op die post met reacties vanuit hun eigen ervaring zoals:
mijn kite heeft meer hangtime, mijn board heeft meer pop mijn, pads zijn sick enz enz, 
Maar zoals Kevin al zegt worden er maar weinig reviews binnen ons forum geschreven.
Er gaan mega veel gasten naar een test dag maar niemand neemt ff de moeite om een review te posten  Roll Eyes

Helaas vind ik de Nederlandse bladen erg slecht met het plaatsen van hun reviews en doen die gasten van kiteboarding.de (magazine) dat 10x beter.
Die Nederlandse bladen komen altijd als de welbekende mosterd na de maaltijd en zijn bang om conclusies te trekken.

Mijn ervaring is dat de verschillende bedrijven er graag aan mee willen werken.
Is tenslotte in hun eigen belang  loser
Als jij een review wilt gaan schrijven en je benaderd een bedrijf dan ben ik er van overtuigd dat je een testboard(kite) mee krijgt zodat je de tijd hebt om een goede mening te kunnen vormen. Natuurlijk wil niet iedereen dit doen omdat sommige merk gebonden zijn en dat waarschijnlijk niet zou mogen van hun sponsoren maar het zou idd wel leuk zijn als we wat meer reviews zouden kunnen lezen. Dus testen en posten met die hap

krullebol

Berichten: 305
Antwoord #33 Februari 06, 2008, 00:53:52
edit2Rapporteer  
Lijkt me een heel goed plan. Het lijkt mij het beste om per catagorie te testen, dus de ene keer alleen beginner kites, dan weer wakestylemonsters:P Dan kan je als lezer namelijk goed vergelijken tussen merken. Vaak weet iemand die op zoek is naar een nieuwe kite namelijk toch wel wat voor kite hij/zij wil (freeride, wakestyle etc).
Misschien is het wel mogelijk om kites/boards via winkels te regelen. Dan is het namelijk ook direct op de goede plaats. Dan kan het materiaal gewoon op gehaald worden bij je eigen spot en kunnen daar de anderen van het testteam ook komen.
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #34 Februari 06, 2008, 01:17:55
edit2Rapporteer  
@mini-me

bij een beetje sponsor is er altijd wel ruimte voor testen. anders kan je ook moeilijk vergelijkingen met je eigen sponsorkite trekken
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #35 Februari 06, 2008, 01:23:03
edit2Rapporteer  
Lijkt me een heel goed plan. Het lijkt mij het beste om per catagorie te testen, dus de ene keer alleen beginner kites, dan weer wakestylemonsters:P Dan kan je als lezer namelijk goed vergelijken tussen merken. Vaak weet iemand die op zoek is naar een nieuwe kite namelijk toch wel wat voor kite hij/zij wil (freeride, wakestyle etc).
Misschien is het wel mogelijk om kites/boards via winkels te regelen. Dan is het namelijk ook direct op de goede plaats. Dan kan het materiaal gewoon op gehaald worden bij je eigen spot en kunnen daar de anderen van het testteam ook komen.

Zit wat in maar daar zijn Michiel en ik druk mee bezig hoe we alles gaan regelen Wink
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #36 Februari 06, 2008, 01:37:46
edit2Rapporteer  


Ik heb in een frans magazine een test van de nieuwe vegas 08 gevonden, uiteraard in het frans maar wel heel degelijk gedaan.

Ik kan die hier wel effe posten of een nieuw topic aanmaken of hebben jullie testvoorbeelden genoeg?

Of als er zijn die wat frans kunnen en gewoon de test willen lezen..

michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #37 Februari 06, 2008, 02:03:39
edit2Rapporteer  
ik denk niet dat toegevoegde waarde bevat wel bedankt trouwens.


ik ga op dit moment met kevin en kitehigh in gesprek over wat er mogelijk is
Emma

Berichten: 624
Antwoord #38 Februari 06, 2008, 05:21:28
edit2Rapporteer  
Moet natuurlijk ook nog wel een vrouwelijke tester zijn. I volunteer (a)
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #39 Februari 06, 2008, 05:26:18
edit2Rapporteer  
Dat is zeker een goed punt Emma Smiley
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #40 Februari 06, 2008, 05:44:53
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik ook een redelijke graadmeter van de kwaliteit van een board zou kunnen zijn. Als het board bij mij heel blijft, is het of een eiken houten deur van 4 cm dik, of een kwalitatief sterk boardje.
Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #41 Februari 07, 2008, 00:00:03
edit2Rapporteer  
ik wil best wel de artikelen, controleren enzo..

eind redacteuren met iemand anders bijv?
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #42 Februari 08, 2008, 01:39:16
edit2Rapporteer  
@coen89
ik overleg eventjes met Michiel over dit Wink
Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #43 Februari 08, 2008, 04:30:06
edit2Rapporteer  
no problemo, ik heb je op msn toegevoegd..

ik hoor t wel Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.