Kitesurfen op vakantie? portiragnes.

SnaaK

Berichten: 137
Februari 18, 2008, 01:03:44
edit2Rapporteer  
Hallo kitende mensheid,

In de mei-vakantie ga ik met me schoon familie op vakantione!! we gaan naar een camping in portiragnes in frankrijk. Nu vertelde hun dat je hier in de buurt (ongeveer 10 km. ver) kan kitesurfen. Nu mijn vraag aan jullie; kan dat inderdaad hier in de buurt en is deze spot ook geschikt voor beginners? (of is het heel druk???).

Ik heb ook maar 1 kite; een flexifoil ION 12m. (2006) en een boardje; underground wavetray 142 (uit het jaar nul). mijn gewicht is 65 kilo dus met de low-end zit het denk ik wel goed alleen de high-end zou ik niet weten (naar horen en lezen ergens rond de 20 knopen, maarja als beginner ga ik denk ik niet zo snel varen in de top-end van me kite).

So, any advises for me????? No go or GOOOOO

cheers,
SnaB

Naishie

Berichten: 383
Antwoord #1 Februari 18, 2008, 01:14:59
edit2Rapporteer  
Frankrijk zuigt volgens mij weinig spots die windzeker zijn.
Kijk ff op www.kitebeaches.com.
Sjemmel

Berichten: 568
Antwoord #2 Februari 18, 2008, 02:21:23
edit2Rapporteer  
In mei zijn er genoeg windzekere spots in frankrijk... Gewoon spullen meenemen en kijken ThumpsUp
SnaaK

Berichten: 137
Antwoord #3 Februari 18, 2008, 03:45:54
edit2Rapporteer  
ok, heb wat gevonden: http://www.kitebeaches.com/component/option,com_kitebeaches/task,show/id,4323/

zou het wat zijn ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.