|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Zoals de titel al zegt, wat moeten we doen als het niet waait??
met de piel spelen...
|
|
|
JCS
|
Lezen?
|
|
|
diederik
|
aan de anus krabben...
|
|
|
Idefixe
|
Met een biertje in het zonnetje zitten om de kleine 400 pages F*cking manual van Sony Vegas door te nemen........
|
|
|
diederik
|
a-boeiende topics starten op kitehigh...
|
|
|
|
TtHoM@s
|
a-boeiende topics starten op kitehigh...
ik heb je gemaild omdat hier nog een kite voor je ligt
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nieuwe pijp op je bak zetten... En schietgebedjes maken, rituele wind-dansjes, offeringen enz enz... Dat weten jullie toch wel, tjeeeesss...
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Armand! ga es surfen joh! zie je wel weer op bergen!
|
|
|
kite-force
|
tip1: zoek een hoog punt rond de 4 meter bevestig een catrol hang er een touw doorheen bevestig aan het 1e eind een bar aand de andere een zak met 5kilo meer dan jou gewicht als je nu springt woord je omhooggelift door de zak om vervolgens weer rustig naar beneden te dwarelen doe in de tussentijd wat tricks! tip2: met je piem spellen tot dat het weer waait:p
|
|
|
sjorsmaster
|
een f-one bandit 11 m kopen en met 5knopen je kite oplaten en tog nog beetje kunnen vliegeren op het strand
(echt top van die kite dat hij met 5knp stabiel in de lucht blijft staan,, verbaasde me wel)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat is ook echt het enige waar dat ding geschikt voor is... Muhhahahaha Grapje Sjors...
|
|
|
martijn
|
film kijken, gamen, voetballen, skaten, skateboarden, naar school gaan, leren.
flowboarden???
|
|
|
sjorsmaster
|
ja misschien ook wel hoor hij was van een vriend heb er nog nooit mee gevaren maar binnekort ga ik t wel een keertje doen kijken hoe hij bevalt
|
|
|
Micky
|
Micky de blowjob van zijn leven geven... Daarna zijn Jeep wassen (met het tongetje) en van binnen alle zandkorreltjes 1 voor 1 verwijderen. Dat doe ik toch met liefde, dat weten jullie toch wel, tjeeeesss... Goed bezig, doffertje....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ghehehehe,
(wat ben je toch een flikker hè...)
Dat heb ik niet geschreven hoor lieve kindertjes, maar ome Micky is een beetje sexueel gefrustreerd, en nogal vol van zichzelf...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
je zou haast denken dat micky wat mist in zijn leven.. maaruh met een flyboard achter de brommert is ook wel lachen...maar na 5 rondjes pretty booooooooooooring
|
|
|