El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey Arjan, er is gewoon ff geen ruk te doen met kiten nu, er is geen nieuwe film, er zijn vandaag geen vette nieuwe kites uitgekomen en er is geen PKRA ergens, kortom winter. Hanglos is nu ook niet infomatief, kiteforum niet, en sh ook niet. Dus als jij bij windkracht 0 zo'n topic opent kan je wachten tot iedereen z'n zegje komt doen. Daar mot je wel een beetje tegen kunnen lijkt me. Ik ben een relatieve noob hier dus mss snap ik het niet, maar volgens mij ff een weekje wachten en dan beulen we er gewoon weer op los. Ik geloof dat niemand je hier weg wilt hebben. cu later @ de sluf
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Laatste reactie zegt genoeg van Ron En dan zijn er mensen die gehoor geven, en dan haak je af? Kom op Leon, laat me hier niet afzeiken. Jij moet het ook met me eens zijn dat het vroeger een stuk informatiever was hier? Ben ik ook met je eens! Maar tijden veranderen, en ook ik lees vaak gerichte vragen die ik beantwoord beschouw als zijnde complete onzin. Reacties leveren dan meestal ook eeuwige discussies op bij sommigen. (en hier stoor ik me wel eens flink aan) Maar ja wat wil je? Het wordt drukker en drukker en iedereen heeft tegenwoordig een eigen mening. Maar je hoeft je zeker niet af te laten zeiken. Zoals het vroeger was, haal je helaas niet terug.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Laatste reactie zegt genoeg van Ron En dan zijn er mensen die gehoor geven, en dan haak je af? Kom op Leon, laat me hier niet afzeiken. Jij moet het ook met me eens zijn dat het vroeger een stuk informatiever was hier? Ben ik ook met je eens! Maar tijden veranderen, en ook ik lees vaak gerichte vragen die ik beantwoord beschouw als zijnde complete onzin. Reacties leveren dan meestal ook eeuwige discussies op bij sommigen. (en hier stoor ik me wel eens flink aan) Maar ja wat wil je? Het wordt drukker en drukker en iedereen heeft tegenwoordig een eigen mening. Maar je hoeft je zeker niet af te laten zeiken. Zoals het vroeger was, haal je helaas niet terug. ben bang dat je helaas gelijk hebt.
|
|
|
piede
|
Weet je waar IK me nu flink aan stoor? Aan de instelling 'vroeger was alles beter'. Deal met de dingen zoals ze zijn. Het is toch geen wonder dat er meer meningen komen naarmate het aantal forumleden toeneemt? Trouwens, als de veranderingen er niet waren geweest, zou jij nu niet met het soort kites varen waar je mee vaart.
Daarbij ben jij, arjen, geen één keer afgezeken in dit topic. Beetje slapjes ook om nu ineens al je posts te verwijderen.
|
|
|
|
JO'Neill
|
Ik ben wel blij met t slappe geouwepiep...heb ik tenminste nog wat te doen op deze saaie windloze dagen
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jammer, want het begon zo goed.
Eigenlijk bewijs dat je gelijk hebt @rjen! Maar helaas geef ik ook Le@n gelijk.
Door de windloosheid wordt er idd. veel meer gereageerd, waardoor heftigere discussies ontstaan. Een kinderforum lijkt het zo af en toe wel te worden.
Wat was dat voor post Ron?
|
|
|
Morres
|
de link is ook gelijk verwijderd. dat slap geouwerhoer ook altijd... Anders open je even neit zo'n dom topic, je bent bij deze gewaarshuwd Ron Rodeo. @michiel: zijn topic was: Kom hier lekker slap ouwehoeren (iets in die richting met daarin een opmerking die er op neer kwam dat hi jd8 dat er helemaal neit gemod werd in locaties en daardoor hoopte dat he topic open zou blijven.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Morres, was ook flauwe grap tussendoor, dat begrijp je toch wel.... je hoeft mij niet te waarschuwen hoor....
|
|
|
Morres
|
Morres, was ook flauwe grap tussendoor, dat begrijp je toch wel.... je hoeft mij niet te waarschuwen hoor.... En toch is het gebeurd. En hij telt ook mee!
|
|
|
Super Cooper
|
en toen was het (wind)stil...................
|
|
|
Micky
|
en toen was het (wind)stil...................
Ach, Morres heeft nou eenmaal een iets ander gevoel voor humor.... Verder best een leuke Mod die af en toe ook stoute dingen doet... En Ron, je telt in ieder geval mee....
|
|
|
|
Morres
|
Geloof dat er wel genoeg over gezegd is ondertussen.
Slotensmit komt er bij.
|
|
|