Iemand ervaring met kopen F-one Bandits bij Maarten?

Naishie

Antwoord #75 Februari 18, 2008, 01:59:27
edit2Rapporteer  
 Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed
Oh OOOO   
FF apeldoorn bellen!!!
VincentC

Antwoord #76 Februari 18, 2008, 02:26:16
edit2Rapporteer  
hallo
ik ben nog even in overweging over wat ik zal gaan doen
f-one NL zit heel erg op mijn kites te azen en volgens mij er zelf ook nog dingen tegenover zetten..
de garantie was gewoon mogelijk en geen probleem...
maar ik kan mijn dealer niet op het spel zetten ookal is het 100 % legaal kunnen ze van d-one toch moeilijk gaan doen en en andere reden bedenken om het contract te stoppen ofzo..
dus hoogst waarschijnlijk word de oplossing dat het toch zonder garantie word door serie nummer te verwijderen en zo ontraceerbaar wordt.
maar ik zal daardoor wel de prijzen verlagen...en zo toch aantrekkelijk blijft..
het blijft gewoon de nieuwste serie
dit is onder voorbehoud en zal binnekort mijn defenitieve actie bekend maken met bijbehorende prijzen...

Bedankt voor je reactie hierin.

Serienr verwijderen?? Hoe doe je dat? Bij de kites van F.One is het serienr toch verwerkt in LE? Met een stift weghalen?

Nou ik ben benieuwd hoe je het gaat inrichten. Maar het is dus zonder garantie dus ik pas.

Succes!

f-one NL zit heel erg op mijn kites te azen en volgens mij er zelf ook nog dingen tegenover zetten..
de garantie was gewoon mogelijk en geen probleem...
maar ik kan mijn dealer niet op het spel zetten ookal is het 100 % legaal kunnen ze van d-one toch moeilijk gaan doen en en andere reden bedenken om het contract te stoppen ofzo..

Wat vind F.One Internationaal van jouw (jullie eigenlijk,want je heb het over jouw dealer) actie?????

Ik heb totaal geen idee wat jouw aandeel in de kitemarkt is maar ik weet wel dat jouw soort het gewoon verziekt in de kitewereld door mensen als Maarten te verpesten en te doen alsof het waardeloos is om daar een kite te halen. Meneer heeft blijkbaar zelf genoeg centjes en kan kopen wat ie wilt, nou guess what, niet iedereen kan duizenden euro's neertelen voor een kite!

Liever 500 euro minder dokken voor een kite daar zonder garantie, dan hier fakking anderhalve rug betalen voor een vliegertje!
Van zo'n duur product mag je verwachten dat het gewoon goed is en dat de kans op een productiefout 0,001% kans is. Zo niet is F-One in mijn ogen een goedkoop schijtmerk.

PUNT!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #77 Februari 18, 2008, 03:29:56
edit2Rapporteer  
iedereen moet gewoon vrij zijn om iets ergens te kopen
of bij een winkel óf bij iemand die vanuit huis werkt 
en voor de rest maakt het toch niet uit
iedereen wil toch aan de ene kant geld verdienen en aan de andere kant zo min mogelijk uitgeven
maar in nederland mag je als je eigen ondernemer bent het invullen zoals je zelf wil zei het binnen de wet van de nederlandse wetgeving
dus als iemand vanuit huis een winkel heeft en wat goedkoper kan verkopen dan mag ie dat en
als iemand een winkel heeft met wel of niet personeel die zal hem alleen wat duurder moeten verkopen
en nou niet meer zeiken kom op met die wind  Grin
Morres

Antwoord #78 Februari 18, 2008, 04:19:06
edit2Rapporteer  
Leuk hoor, maar commercieel verkopen met verwijderde serienummers klinkt ons te illegaal in de oren, daarom SLOT.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.