een 2005 pulley bar op een nemisis/waroo of bullaroo? kan dat?

Geronimo79

Februari 20, 2008, 14:55:38
edit2Rapporteer  
Hey ik was wat aan het surfen op ebay en kwam dit tegen.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150216608467&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

kan dit? ik kan me bijna niet voorstellen dat dit een goed plan is. Kan het helemaal fout hebben hoor. Maar lijkt me dat dit alles behalve veilig is.
De verkoper zegd dat ie dr zelf mee vaart aan een nemisis hp.

Nou komt een pulleybar me zowieso niet logisch voor.
kitewouter

Antwoord #1 Februari 20, 2008, 15:08:45
edit2Rapporteer  
Als je een film bekijkt van 2003/2004.. zie je velen met een pulleybar varen.. dat was helemaal hip toen..
Er valt mee te varen, maar werd toen veel gebruikt om makkelijk uit te haken.. betekent wel dat je kite op 1 stan staat, en je baar niet heen en weer kan.. dus safe.. niet echt!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Februari 20, 2008, 15:52:02
edit2Rapporteer  
Idd, zo kon je een 4 lijns kite weer eenvoudig "terugbouwen" naar 2-lijner. Hier in NL heb je daar niks aan met de vlagerige wind die we vrijwel altijd hebben, lange leve de depower. Maar op kitebeach Maui e.d. is dat een ander verhaal.

Shannon Best zelf heeft lang gevaren met die set-up. Was voor de hardcore wakestyle met echte wakeboards van LF en Blindside in de beginjaren van het kiten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.