R@bert
|
vet gast !!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hahaha, die H-J in zijn pipobroek.... Ziet er vet uit doffertje... Scheidsrechterbroek Tommy Nova...Naar welk e-mail adres kan ik mijn bankrekening sturen ivm acteurtalenten. Ik voel mij wel gewaardeerd dat ik gelijk opgenomen wordt in het warme bed dat "Schellinkhout Locals" heet. Mijn 1e sessie op Schel moet nog komen maar ik voel nu al een verbroedering en zal spoedig mijn kunsten komen tonen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lieverd, geen ruzie maken om wat voor soort broek het is. Hijs iig Lijp!!! Stuur het maar naar www.alsikinjedotkom hahahaha We zijn vanaf nu heel erg benieuwd naar je kunsten, en over dat warme bed... Zo zijn wij noordhollanders, broederlijk kan je het noemen, zelf tegenover mensen van buitenaf. Mooi hè
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Teig, jawel, lekker chille met hans, beetje rakken maken en wat trucjes zo nu en dan. Geen hoge jumps helaas! te weinig wind...
|
|
|
Sjemmel
|
Wel strak geworden!
|
|
|
|
|
|
Gwensio
|
wanneer komt die film dan? want je maakt me nu wel nieuwsgierig
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Film komt ongeveer uit in 2008, maar is nog een beetje lastig plannen. Heb met een hoop cracks, sponsors e.d. te maken hè. Alle grote jongens doen mee natuurlijk, Beun, Zwafra, TBK, Teigetje, HaringMan en een gastrol voor onze wereldreiziger Loepie de Leeuw. Tis natuurlijk een megaproductie waar heel veel verschillende partijen aan meewerken...
Grapje, allemaal BS, zit ff slap te lullen. Eerst volgende keer ga ik weer filmen. Daarna altijd spoedig een film.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ow geloof me, sprayen met 40 km/h daar zijn ze goed in bij ons hoor, die kakkerlakken hahaha
|
|
|
|
Micky
|
Ik hoor er blijkbaar niet meer bij daar in Schellinkcity.... :'( :'( Terwijl ik toch champ ben in sprayen....vraag maar aan de Beun....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben komende week op trainingskamp in El Gouna en kom daarna zeker ff Schellinkhout aandoen
|
|
|
|