onbalans in de wielen

Wimt

Antwoord #25 Februari 26, 2008, 02:09:08
edit2Rapporteer  
Gelukkig staat mijn vriendin mij bij, stopt ze mij vanavond weer lekker in bed, na het voorlezen van mijn favourite olifant-verhaaltje, krijg ik een warme kruik, en, jawel hoor, ik krijg ook nog een fopspeen, wel op maat (op internet gekocht, speciaal voor volwassenen).

En dan krijg ik ook nog een doekje om op te sabbelen, nadat ik haar heb verteld wat ze weer over mij op Kitehigh hebben verteld. En ik krijg altijd gelijk van haar. Ze zal het vertellen tegen de grote boze meneer, en die zal ze wel effe, en dan is meestal het verhaaltje uit. En daarover heb ik meestal geen gewetensbezwaren, maar ja, ik ben ook nog zo jong, ik begrijp dat nog niet, mijn hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld.

Nou marc 87; zo`n verhaaltje zuig ik toch maar weer mooi uit mijn duim, probeer jij voor de verandering eens net zo grappig te zijn. En dan `s wat anders dan zo`n domme schreeuw-opmerking, want dat kunnen  we allemaal wel, kunnen we zelfs niet om lachen; kortom, verbaas mij eens, doe je best.
Laat eens zien dat de jeugd niet alleen primitief kan balken, maar ook goed kan typen.

Morres

Antwoord #26 Februari 26, 2008, 02:20:56
edit2Rapporteer  
Als je een probleem met me hebt dan PB je maar.

Ik maak geen uitzondering voor je, hoe populair je ook bent!!! Grin
¦Tim¦

Antwoord #27 Februari 26, 2008, 02:31:04
edit2Rapporteer  
Wimt is de shit!

en marc gast doe even rustig want achter je computer mensen uit gaan schelden is Zóóó 2006

en zeker als je dan op het strand staat en wimt niet eens durft aan te kijken XD

keep it real dude´s
Mark-Fizzer

Antwoord #28 Februari 26, 2008, 02:34:09
edit2Rapporteer  
Eerder 90's hoor hahahaha  Tongue
Wimt

Antwoord #29 Februari 26, 2008, 02:38:21
edit2Rapporteer  
Als je een probleem met me hebt dan PB je maar.

Ik maak geen uitzondering voor je, hoe populair je ook bent!!! Grin

Ik weet niet precies wat PB betekend; PuberBangen ofzo? Ben jij dan die puber die ik moet..?
Ach, probleem met jou, tuurlijk niet. Maar jij blijkbaar met mij, want jij gooit mij altijd naar deze site, en zelfs al werk ik op deze site volgens de regels, dan blok je me nog Huh.

Maar ik zal je er niet voor PB`en hoor, of betekend dat PoepgatBangen? Wil ik ook niet doen bij jou hoor, hoe graag je me daarvoor ook uitnodigt schater.  

Morres

Antwoord #30 Februari 26, 2008, 03:31:50
edit2Rapporteer  
goh, grappig...

Dat geeft weer wat jij weet over reageren op fora.
PB is Persoonlijk Bericht, ik heb geen probleem met jou, maar sommige dingen die jij post zitten vaak in het verkeerde hok. Overigens passen ze vaak niet eens in een hok...
TijN

Antwoord #31 Februari 26, 2008, 05:10:52
edit2Rapporteer  
Morres, Wimt is gewoon grappig niet meer en niet minder!  loser
Wimt

Antwoord #32 Februari 27, 2008, 00:37:05
edit2Rapporteer  
Hey Wimt,
je hebt me wel geïnspireerd, jouw idee voor een dynamisch profiel is vedt. Ik heb alsnog m'n twijfels over die hoezen en touwtjes, ik heb wel iets bedacht dat mee doet met de besturing (trek aan bar: profiel wordt dieper, release bar: profiel wordt vlakker, werkt per kant), ik heb daar een tekeningetje van.
Omdat het waarschijnlijk een idee van jouw en van mij bij elkaar is wil ik dat je er even naar kijkt voordat we het op het forum gooien. Ik heb wel contact met Bruno L maar ik weet niet of hij de juiste man is om het aan te tonen, waarschijnlijk wil hij het om juridische reden niet zien. Bovendioen heeft 'ie me recent verzekerd niets met ideeën van anderen te doen omdat hij financieel binnen is en wil stoppen met werken (geef 'm ongelijk!)
kijk even op www.enserinkdesign.com voor mijn achtergrond en laat ff via de mail weten of je de tekening wilt zien.

Niets meer van die El-Rudo hierover gehoord .

Mrres mailde mij dat ie gek werd van alle zeurders, en daarom mij blokt. Heb hem gemaild dat je een paar zeurders kunt hebben en vele medestanders.
Als je die zeurders, als moderator altijd denkt te moeten beantwoorden, gaan ze alleen maar meer zeuren. En de vele  medestanders doe je tekort, door mij te blokken.

Moet hier nog een smiley achteraan, of is deze text toch niet te zwaar?
Nou vooruit dan, uit vriendschap met Morres  InLove 
Morres

Antwoord #33 Februari 27, 2008, 01:55:43
edit2Rapporteer  
Als je openbaar gaat doen, doe ik dat ook.

Ik blok je helemaal niet ,dus ouwehoer niet zo dom.
Enkele topics van je zijn verplaatst, ja. En nee, dat doe ik niet alleen.
Fijn dat je denkt dat je oneindig veel meestanders hebt, kan me m'n kont roesten, ik ben hier alleen voor mezelf en om het forum een beetje schoon te houden.
Die 'zeikerds' waar JIJ het over hebt, zijn overigens gewoon mensen die wat melden of op/aanmerken. Ik voel me wel verplicht die mensen te antwoorden, want daarvoor zit ik hier ook.

smilie for the love,  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.