Hey Wimt,
je hebt me wel geïnspireerd, jouw idee voor een dynamisch profiel is vedt. Ik heb alsnog m'n twijfels over die hoezen en touwtjes, ik heb wel iets bedacht dat mee doet met de besturing (trek aan bar: profiel wordt dieper, release bar: profiel wordt vlakker, werkt per kant), ik heb daar een tekeningetje van.
Omdat het waarschijnlijk een idee van jouw en van mij bij elkaar is wil ik dat je er even naar kijkt voordat we het op het forum gooien. Ik heb wel contact met Bruno L maar ik weet niet of hij de juiste man is om het aan te tonen, waarschijnlijk wil hij het om juridische reden niet zien. Bovendioen heeft 'ie me recent verzekerd niets met ideeën van anderen te doen omdat hij financieel binnen is en wil stoppen met werken (geef 'm ongelijk!)
kijk even op
www.enserinkdesign.com voor mijn achtergrond en laat ff via de mail weten of je de tekening wilt zien.
Niets meer van die El-Rudo hierover gehoord .
Mrres mailde mij dat ie gek werd van alle zeurders, en daarom mij blokt. Heb hem gemaild dat je een paar zeurders kunt hebben en vele medestanders.
Als je die zeurders, als moderator altijd denkt te moeten beantwoorden, gaan ze alleen maar meer zeuren. En de vele medestanders doe je tekort, door mij te blokken.
Moet hier nog een smiley achteraan, of is deze text toch niet te zwaar?
Nou vooruit dan, uit vriendschap met Morres