Mijn design op mijn eigen boardje

maaike

Geen avatar

Februari 22, 2008, 19:13:04
edit2Rapporteer  
Ik heb een ontwerp gemaakt in photoshop. zie foto.
Graag zou ik dit ontwerp op mijn eigen boardje willen.

Lieft had ik het boardje zelf willen maken, maar na wat rondspeuren op dit forum is gebleken dat het toch erg duur is als je het maar bij 1 boardje wil laten.

Daarom is mijn vraag aan de fanatieke kiteboard bouwers, of iemand voor mij een boardje wil fabrieken met mijn eigen ontwerp erop.

Natuurlijk betaal ik alle kosten.

Als er andere oplossing zijn om dit ontwerp op een boardje te krijgen hoor ik het graag.
Wellicht is het mogelijk om een begruikt boardje opnieuw te lamineren?? 

Nature

Antwoord #1 Februari 22, 2008, 19:23:05
edit2Rapporteer  
Het is zo dat ik wel customs kan en mag bouwen bij fabrieken.

Alleen Best heeft copyright op het merk en de logos.
Anders had ik t wel voor je willen doen maar het is helaas niet legaal mogeljk voor mij.

Misschien dat een custom bouwer het wel voorje wil en kan doen.

Boardjort misschien ?
LOEN

Antwoord #2 Februari 22, 2008, 19:47:57
edit2Rapporteer  
Zijn wel een paar mensen die dit doen, dus je zal wel reactie krijgen...
Maar waarom wil je in godsnaam vrijwillig een board laten maken met zulke grote Best logo's?

Opnieuw lamineren is geen optie.
Geronimo79

Antwoord #3 Februari 22, 2008, 19:54:46
edit2Rapporteer  
Ik zou als ik jou was LeonB of pro kiter even vragen. Prokiter doet et zowieso wel meer.

Maar ik weet misschien nog een optie. Neem welk board je maar wilt, en daar gooi je voor een 40 euro speciaal gelamineerde stickers op. (dat design van jou dus) heb ik met een paar andere boardjes ook al eens laten doen, ziet er goed uit, en houd lang zat.

Of je vraagt het heel lief aan Ego kiteboards, super leuke boardjes en je kan daar misschien wel regelen dat ze een design voor je er op willen zetten.

@ lorenz, omdat Best gaaf is! en omdat het logo leuk is. Smiley
maaike

Geen avatar

Antwoord #4 Februari 22, 2008, 20:20:46
edit2Rapporteer  
die stickers lijken me een goed idee om eens te proberen. Waar kan ik goed gelamineerde stickers bestellen dan? Kan dat bij een algemeen drukker? of is er iets speciaals aan die stickers.

En inderdaad is Best gewoon een mooi logo en als Best (fan) wil ik graag een bijpassend boardje.
Geronimo79

Antwoord #5 Februari 22, 2008, 20:53:00
edit2Rapporteer  
Ik zal even een bekende van me vragen die dat toen voor me geregeld heeft. hij werkte toen bij die drukkerijk. weet niet of je dat overal kan bestellen. Moet namelijk een zware sticker zijn die goed gelamineerd is. (gebeurd na he drukken)
Maar een goede drukkerij kan het vast wel. misschien ts-visuals wel.
maaike

Geen avatar

Antwoord #6 Februari 22, 2008, 22:12:02
edit2Rapporteer  
TS-visuals, die naam kwam ik al eens tegen op deze site.

heb net de site bekeken en ga maar eens een offerte aanvragen.
Bedankt voor te tip
spoetnik

Antwoord #7 Februari 22, 2008, 22:28:29
edit2Rapporteer  
Bij pimp je board kan je stickers bestellen; http://www.pimpyourboard.nl
Idefixe

Antwoord #8 Februari 22, 2008, 23:29:44
edit2Rapporteer  
en anders mail je je vraag / verzoek gewoon naar BEST zelf ( je weet nooit hoe raar een balletje kan gaan rollen  Grin )
Geronimo79

Antwoord #9 Februari 23, 2008, 05:22:23
edit2Rapporteer  
hey.. idefixe.... das mijn stijl.... die mazzel heb ik met een bepaald merk ook...
Eddy Lansink

Antwoord #10 Februari 24, 2008, 18:05:02
edit2Rapporteer  
op www.x-tremeboards.com kun je templates downloaden om daarin je eigen design te maken en hem vervolgens te laten bouwen.

Je kunt kiezen uit de standaard productiemodellen, maar een eigen shape is ook mogelijk.
De boards hebben allen een woodcore en een jaar garantie.

Eddy

lody

Antwoord #11 Februari 28, 2008, 01:08:33
edit2Rapporteer  
http://www.rlkite.com/custom.php

In no time klaar en snel bezorgd. Vorige week met mijn boardje gevaren in Hurghada.
Bevalt uitstekend.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.