LATITUDE kites

mart225

Berichten: 20
Antwoord #25 Maart 08, 2008, 01:33:27
edit2Rapporteer  
Ik vlieg zelf nu al een poosje met Royal, ook een nieuw merk, maar met een gevestigde naam die er achter staat. Zijn ook best goed te betalen, en de windrange is ook goed. Met twee kites en 1 bar ben je al een heel eind.

Zo die royal kite ziet er zeker heel mooi uit ..  kun je der een persoonlijk reviewtje over geven?
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #26 Maart 08, 2008, 16:00:16
edit2Rapporteer  
Check deze post voor foto's van onze royals in El Gouna.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,30027.0.html
In die post staat ook een revieuw van kiteworld.
De Era is een hybrid kite, dus wel een bridle, maar niet dat voorzichtige van een full bow. De era heeft geen 100% depower, maar ongeveer 80. De "grunt" en hangtime nijgen meer naar een C-shape dan naar een bow. Als je eens op Scheveningen bent, dan moet je die van mij maar eens proberen.
Zoek ook op kiteforum.com maar eens op Royal, je zal lezen dat iedereen er erg enthousiast over is.
mart225

Berichten: 20
Antwoord #27 Maart 08, 2008, 19:15:51
edit2Rapporteer  
80% depower is dat verstandig voor een beginner?
kun je mij ook een prijs vertellen van de Royal kites?
mart225

Berichten: 20
Antwoord #28 Maart 08, 2008, 19:37:17
edit2Rapporteer  
is monkey kites niks voor je?

www.monkeykites.com dacht ik . o=P.M op t forum Otte ^^

kun je mij wat meer over die monkey kites vertellen?
of moet ik dan bij otto wezen?
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #29 Maart 08, 2008, 19:46:52
edit2Rapporteer  
80% depower is dat verstandig voor een beginner?
kun je mij ook een prijs vertellen van de Royal kites?
Het is niet echt een beginners kite, al heb ik het er wel mee geleerd. Ik heb ook wel eens op het water gestaan met een waroo, en ik ben begonnen met een "echte" C-kite, de RRD ZH.
Ik denk dat de Era er lekker tussen in zit. De Waroo vindt ik persoonlijk wat te soft, te "fijntjes", en de ZH was weer een te echte beul om het mee te leren. Ik ben erg blij met mijn royals, en ik sta vol vertrouwen op het water met die kites. Ik weet dat als er een vlaag komt, ik die goed op kan vangen, maar wil ik en sprong maken, dan wordt ik toch bijna uit mijn bindingen getrokken. Voor mij ideaal, maar er is maar een manier om er achter te komen of het voor jouw ook de ideale kite is, zelf proberen!!
mart225

Berichten: 20
Antwoord #30 Maart 10, 2008, 16:37:12
edit2Rapporteer  
80% depower is dat verstandig voor een beginner?
kun je mij ook een prijs vertellen van de Royal kites?
Het is niet echt een beginners kite, al heb ik het er wel mee geleerd. Ik heb ook wel eens op het water gestaan met een waroo, en ik ben begonnen met een "echte" C-kite, de RRD ZH.
Ik denk dat de Era er lekker tussen in zit. De Waroo vindt ik persoonlijk wat te soft, te "fijntjes", en de ZH was weer een te echte beul om het mee te leren. Ik ben erg blij met mijn royals, en ik sta vol vertrouwen op het water met die kites. Ik weet dat als er een vlaag komt, ik die goed op kan vangen, maar wil ik en sprong maken, dan wordt ik toch bijna uit mijn bindingen getrokken. Voor mij ideaal, maar er is maar een manier om er achter te komen of het voor jouw ook de ideale kite is, zelf proberen!!

thanks voor je reviewtje van de kites. Klinkt zeer positief en de looks zijn ook geweldig.
Alleen de prijs is wel aanzienlijk hoger dan de monkeykites of de latitude kites daar schrok ik wel weer een beetje van. Of weet je nog een goed(koop) adresje.. ;-)
mart225

Berichten: 20
Antwoord #31 Maart 10, 2008, 16:39:18
edit2Rapporteer  
is monkey kites niks voor je?

www.monkeykites.com dacht ik . o=P.M op t forum Otte ^^

kun je mij wat meer over die monkey kites vertellen?
of moet ik dan bij otto wezen?

Hey nature heb contact met otte hij is de duitse mokeyman voor ons nederlanders.
Maar kite je er zelf ook mee en zoja kun je ook een kleine review geven?
thanks alvast
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #32 Maart 12, 2008, 14:51:54
edit2Rapporteer  
Ik kwam op kiteforum.com de volgende link tegen.
http://www.extremekiteskiteboarding.com/viewtopic.php?p=6822#6822
"It's designed to be more for beginners than the Era but also a high performing kite geared for wave riding and all around free riding. It will be priced very competitively. Relaunch is super easy and the bar features an adjustable stopper and a big loop. It also has a single point inflation system like the Era. The coolest feature is a bridle that has NO PULLEYS, very slick."

Een beginners kite van royal zit er aan te komen.
mart225

Berichten: 20
Antwoord #33 Maart 13, 2008, 00:24:00
edit2Rapporteer  
kijk dat is goed nieuws. Maakt mij weer nieuwsgierig naar de royal kites.. ff geduld dan nog maar.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.