boardbag (Brunotti)?

Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Maart 16, 2008, 06:21:04
edit2Rapporteer  

Ik ben al een tijd op zoek naar een goede boardbag om mijn gear in mee te nemen naar Mauritius. De Lidl bag was te klein, over de mystic bag lees ik slechte verhalen en nu is mijn oog gevallen op de Brunotti doublebag 135. Ik kan alleen nergen de maten vinden en of er compartimenten in zitten en of het een goede kwaliteit is. Maf maar waar, bij de Brunotti webshop weten ze het ook niet dus....iemand ervaring.  Ik wil meenemen: mijn board 135X39, 1 of 2 kites (12 en 10 mtr), 1 bar, pomp, trapeze en een shorty.
Mark-Fizzer

Antwoord #1 Maart 16, 2008, 14:50:30
edit2Rapporteer  
Ik heb er 1 van Prolimit, de Coffin. Met wieltjes...

http://www.intofun.nl/Pages/eProduct.aspx?m1=KITEBOARD&nr=4974&grp=KITEBOARD&pbr=PRO&ct=pro&lan=nl

Wat ik een voordeel vind, is dat er geen externe vakken aan zitten. Verder super tassie,
Hele shizzle gaat er in. Bordje met boardbag, 3 kites incl hun tassen, pomp en 2 pompslangen, al je kitekleding, Digi camcorder in onderwaterhuis, en nog ruimte over voor eten en drinken, Althans, zo ziet mijn inhoud erut als ik ga kiten. En die prijzen zijn ook nog leuk!

Geen

Antwoord #2 Maart 16, 2008, 18:31:01
edit2Rapporteer  
Ik heb een mystic Ammo box,,
wat lees je er voor slechts over dan??
hij is supersterk en supergroot 150 lang.
brunotti boardbags heb ik eigenlijknog nooit iemand mee gezien....
grz
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Maart 16, 2008, 19:10:33
edit2Rapporteer  
Ik heb deze... Heb hem nu 3 x gebruikt en heb er 3 kites,1 board en al mijn kleren incl harnas, pak, schoentjes enz in gehad. (had nog ruimte over)
Probeer gewoon 2e hands zo'n ding via marktplaats op de kop te tikken want is gewoon zonde van je centen. Mijn travelbage heeft wieltjes en is na 3 vakanties nog steeds zgan en dus niet te koop  Grin
Persoonlijk vind ik wieltjes een overbodige luxe van 1,5 kg.
Je hebt er echt niets aan!!! Je doet je bag in de auto, op een kar bij Schiphol en dan weer in de taxi en vervolgens brengt zo'n mannetje je tas naar de kamer... en op het strand kun je de wieltjes niet gebruiken en moet je dus gewoon zelf je tas tillen  schater
Doe de tas moet bescherming bieden, ligt zijn, goedkoop zijn, veel in kunnen en makkelijk mee te nemen  loser Die HANDMADE tas wordt waarschijnlijk mijn volgende bag en voor 59,- ben je de man  ThumpsUp

Succes en fijne vakantie  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.