RHINO 08 !

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Maart 07, 2008, 04:53:46
edit2Rapporteer  
Ik hoor net van een Duitse maat van me dat ook de Evo 7m2 niet tot de serie behoort, maar een leskite is. Hij heeft ook minder struts en heeft een ander karakter. Hij is dus in dezelfde wind te gebruiken als de 9m2 en 10m2, dit in tegenstelling wat er op de site staat. Wel heel vreemd dit. Huh
Kijken of ik dat nog ergens anders bevestigd kan krijgen.

Dus idd de Rebel08 7m2 blijft dan als enige over. Waar is North mee bezig dit jaar?  Undecided
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #26 Maart 07, 2008, 14:17:55
edit2Rapporteer  
zou et kunnen dat ze voor een soort van hangtime monsters gaan?
rhino 08 je gewoon meer een iets grotere kite kan pakken voor mega airtime? (doe nu errug m'n best om dr iets goeds van te bedenken) of rhino staat voor zwaarlijvigen.. het internationale bolle jaar.... en de kites zijn speciifiek voor de beter gevormde kitert...

Kan me voorstellen dat je als merk een beetje zat bent van die kinderlichaampjes onder je kite... onder de 85 kg.. dat ze gewoon een merk willen worden voor echte volwassen mannen.... zou heeeeeeeel goed kunnen....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Maart 07, 2008, 16:13:41
edit2Rapporteer  
schater De kite voor een maatje meer, nu bij Bol.com  Grin

North zet de R8 in de markt als ultieme hangtimekite, speedkite en een superkeuze voor cruisers die van een krachtige kite houden.

Voor de ultieme hangtime pak je idd. een net iets te grote kite. Maar ik heb zelf ook de R7 en die springt al heel hoog met minder wind, en juist tegen het high-end aan springt hij juist moeilijker.

Het is mij een raadsel. Tijd om deze vraag te posten op kiteforum.com, daar zitten al een aantal mensen die de kites in bezit hebben.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #28 Maart 07, 2008, 16:23:13
edit2Rapporteer  
@ melvin (als je dit leest) schijnt idd nationale pak de bolle week te zijn... Smiley

maar als hangtime monsters vind ik het geen raar idee hoor die rhino. dan klopt het idee wel.

gne gne.. de speciale "er hangt een bolle pinata onder de kite" rhino 08...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #29 Maart 07, 2008, 16:30:32
edit2Rapporteer  
een 7m2 kun je ook in 50kn+ vliegen, dan heb je ook een maatje te groot opstaan Cool


En hier al vaker geclaimd: Met Sonja Bakker aan je zijde heb je gewoon meer voordeel in deze sport  Roll Eyes  loser
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #30 Maart 07, 2008, 16:36:16
edit2Rapporteer  
rhino ..... your a rhino.... het zegd het eigenlijk al....

viva bolle pinata kite!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #31 Maart 31, 2008, 22:25:24
edit2Rapporteer  
Rhino 2008 movie van North

Mooi filmpje, met veel marketing animaties ertussen, en een hele domme actie wat je niet moet doen vanaf een zandduin zonder een bak water onder je Tongue

Voor de rest wel erg mooie kite. Snel maar eens testen ThumpsUp

Leuk ook dat ze alleen maar Old-skool laten zien, waar die kite voor in de markt is gezet.
Snel is ie ook wel zo te zien.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.