Maat nieuwe F-one platinum Pro Pads...????

prokiter

Berichten: 829
April 18, 2008, 00:08:36
edit2Rapporteer  
Heyy Mensuu,

Even een vraagje.

Ik zou graag willen weten wat de bout op bout maat is van de plates van de F-one platinum pro pads.

Ik weet het, eigenlijk voor zelfbouw, maar hier kijken meer mensen....... Undecided

Dus als iemand een nieuwe F-one boardje heeft of het toevallig weet....graag effe meten en dan posten...dan kan ik mijn insert gaten boren....dank u.....!!!!

Ik ben namelijk van plan deze te kopen, maar kan ze op dit moment nog nergens krijgen....heb al navraag gedan.....en als er nog iemand weet waar ze ze wel op vooraad hebben.....en wat een setje kost van plates en straps dan hoor ik het ook graag..... ThumpsUp

Greetings...Pro Kiter.... Cool
NickY!

Berichten: 112
Antwoord #1 April 18, 2008, 01:10:13
edit2Rapporteer  
3 stances.

welke wil je weten?

wide of die middelste of die kleinste. xD

EDIT:

16 centimeter.

kon niet precies meten omdat ik geen zin heb om me pads eraf te slopen omdat ik die dingen  er altijd weer zo moeilijk in krijg.
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #2 April 18, 2008, 02:18:11
edit2Rapporteer  
he arjen bolo,

die pats zijn nog niet los verkrijgbaar in nederland heb ik gehoord.
alleen leverbaar bij een nieuwe 08 board,over een weekie of 2
zijn ze wel los verkrijgbaar.
ze gaan ongeveer rond de 110 pleuro kosten dacht ik.


succes

daan
helium

Berichten: 676
Antwoord #3 April 18, 2008, 02:35:17
edit2Rapporteer  
Zijn wel los te koop......bij Natural High (brouwersdam) Wink
Kitefobie

Berichten: 10
Antwoord #4 April 18, 2008, 17:45:40
edit2Rapporteer  
Ze zien er zeker top uit. Zouden ze ook op Nobile 555 passen ???
Vind die van de 555 niet echt super.  ThumpDown
Ga ze misschien wel vervangen
En wat zouden ze compleet gaan kosten dan??
prokiter

Berichten: 829
Antwoord #5 April 20, 2008, 02:36:17
edit2Rapporteer  
Heyy,

Ik heb ze in nederland op vooraad gevonden.

Maar heeft niemand effe de precize maat van het gat naar gat van 1 plate (want ik heb gehoord dat er maar 1 enkel gat en geen gleuf ofzo in de plate zit) ...het is als het goed is 15cm....

Ik moet dit weten, want ik wou 2 setjes bestellen, eentje voor mij zelf en mijn nieuwe boardje dat nog niet af is.

En eentje voor mijn broer, daar is het boardje al wel van af...maar als de gaten niet overeen komen met die plates, dan heeft hij er niet zoveel aan...

Duss...hehehe...iemand info voor mij.... Huh

Greetings..Pro Kiter.... Cool
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #6 April 20, 2008, 16:17:05
edit2Rapporteer  
eej,

bel die shop ff als jij er pads haalt willen ze zeker wel even de maten voor je opmeten

laterzz
prokiter

Berichten: 829
Antwoord #7 April 20, 2008, 18:42:25
edit2Rapporteer  
Heyy,

Jah heb ik gevraagd, en hebben ze gedaan...maar vind het zo vaag.

Daarom vraag ik het nog een keer hier, en dan kan mischien ook iemand mischien een foto posten van de plate van bovenaf...want dat kan ik ook nergens vinden of internet, alleen dat de strap er ook bij op zit....!!!!

Hoop dat iemand mij het effe goed kan vertellen...en niet de insert maat op het boardje, maar echt de hart (v d bout) op hart afstand op de plate... Huh

Greetings...Pro KIter.... Cool
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.