Matjas the scissor-kid
|
Heheh wat grappig ik wil mijn Co2 uit 04 ook gaan vervangen voor een torchIII. Ik ga voor naish omdat het nog een C is en ik er veel positieve dignen over gehoord en gelzen heb. En omdat cabrinha alleen maar SLE aanbied. Verder zitten ze in de KH tabel allebei op de moderate nivea en staan ze dus eigenlijk allebei gelijk aan je Co2 maar hebben ze heeeeel wat meer depower
|
|
|
krullebol
|
Hee als het om de 2007 vegas gaat moet je daar eerst even goed over nadenken denk ik... Waren meestal redelijk negatieve reacties over de 07 vegas het afgelopen jaar, maar heb er zelf nog nooit mee gevlogen. Torch 07 wel aan gehangen en dat vind ik in ieder geval wel echt een top kite, snel en explosief (moet je natuurlijk wel van houden)
|
|
|
Lex
|
Scanner doet het niet, overtikken heb ik geen zin in, dus hier twee foto'sv an de reviews uit het kitesurfmagazine. Torch Vegas
|
|
|
Idefixe
|
de torch kun je op dit moment voor een redelijk goede prijs scoren bij www.lonasport.de oeps zie net dat de meeste matendaar verkocht zijn...
|
|
|
kees69
|
haha ja Idefixe die had ik ook gechecked. Alleen de 10 en 14 nog geloof ik.
|
|
|
Lex
|
En had je wat aan de reviews? Ik zal als ik jou was voor de Torch gaan.
|
|
|
kees69
|
Lex bedankt voor je reviews. Lees zoveel verschillende reakties over de verschillende kites Ga maar ens kijken of ik ze eens kan testen, dan kan ik vanzelf een goede afweging maken
Zit geen haast bij, dus kijk rustig rond
|
|
|
Lex
|
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik vlieg zelf met Torches die je wel even mag proberen. Vaar altijd op het autostrand.
|
|
|
|
|
Lex
|
Kan je gewoon aangeven welke je wilt, kosten allebei hetzelfde
|
|
|
|
D.D
|
oke....maar ikke 2e hands kopen Zal dan wel shift worden Shift is fijner als dubbeldepower! echt waar:D
|
|
|
|
Lex
|
Nee. Shift is een normale vijflijnsbar zonder al die meuk. Ik bestel zelf binnekort weer een nieuwe Shift bar ter vervanging van de DD power bar.
|
|
|
|
Lex
|
5th element is dacht ik officeel de barnaam van de vijflijnsbar van north....
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ja beetje raar, daarom even gemailt maar reageert nog niet echt Ik wil natturlijk wel de wittebar We benne benieuwd en anders kopen we een ander oke, minder fijn....advertentie van het net...Nja volgende dan maar
|
|
|