Fantastische service

Pretorian
Gast
Juni 17, 2004, 00:35:49
edit2Rapporteer  
Fantastische service, 3 weken geleden knalde mijn gaastra GXR 14 op onverklaarbare wijze uit elkaar. De bladder was uit de strut geknald dwars door het doek heen. Omdat ik deze kite ergens in augustus vorig jaar had gekocht was de garantie inmiddels verlopen (6 maanden). Met de winkelier de deal gesloten dat met een relatief kleine bijbetaling de GXR vervangen zou worden door de Stealth. Fair enough, tenslotte wel een half jaar plezier gehad aan mijn GXR.

Het onmogelijke gebeurde echter toen ik mijn Stealth (3 dagen voor mijn vertrek naar Hurghada) nog even wou testvaren. De kite viel plots recht uit de lucht, was met geen mogelijkheid te waterstarten, de wingtips bleven maar op elkaar geplakt. Ik had de kite met voorzorg niet te hard opgepompt om verdere escalaties vlak voor de vakantie te voorkomen.
Dus ik ben naar de kant toe gezwommen met mijn kite, eenmaal op de kant zag ik de bladder als een dikke puist door mijn leading edge heensteken. ??????? Echt een vlijmscherpe snede in mijn LE, alsof er met een stanly mes een kleine snede in was gemaakt (5cm). Maar op de bladder zelf was geen krasje te zien………. Raadsel.(de kite was alleen nog maar op het gras opgepompt, en was vervolgens omringd door 5 bft wind.)

Dus inmiddels 2 dagen voor mijn vakantie terug gegaan naar mijn dealer en het hele verhaal uitgelegd. Deze heeft vervolgens met Gaastra gebeld en ik heb mijn nieuwe Stealth binnen 24 uur op kunnen halen.

Hulde aan beide betrokken partijen: Gaastra en Rob’s Caribbean in Siddeburen, voor hun fantastische service.

Ondanks dat de Stealth het na een uurtje varen er mee op hield kan ik de kite van harte aanbevelen. Hij voelt aan alsof je de kite al jaren vaart. Heel erg goed te controleren de bardruk is echt minimaal. En een hele goede depower.

PS: en ga nou niet reply-en met dan moet je geen gaastra kopen, maar een x4… blalabla.
Anyway ik zie de reply toch niet want over 24 uur zit ik in hurghadalalala…..
KiteDemon

Antwoord #1 Juni 17, 2004, 08:28:13
edit2Rapporteer  
Het mag gezegd worden. Gingen alle dealers en fabrikanten er maar op deze manier mee om. Op deze manier word er tenminste een beetje waarde aan een knetterduur produkt gegeven.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.