"de vorige keer" daar was ik er ook 1 van....
Wij hebben toen idd onze spullen achter de in mijn ogen onduidelijke aangegeven kitezone verplaatst.
Hoe drukker het is, hoe moeilijker het gaat worden om de hele "horde" de goede richting op te sturen. Vraag maar aan Tom (Idefix) die daar op Mirns een dagtaak aan lijkt te hebben. Op Oostvoorne precies hetzelfde op drukke dagen. Probeer ze maar uit het, met verrekijkers vergeven vogelgebied te houden.....
Beste Jelle, die zaterdag met Z-ZO wind op IJmuiden dat jij ons vertelde waar de kite-zone was, hebben meerdere kiters zich geërgerd aan de plek die jij hebt uitgekozen om les te geven.
Midden in de start en landingzone van het door jou aangegeven gebied is zeker bij net niet wind irritant omdat je al je best moet doen om genoeg hoogte te kunnen lopen en dan dus zwaar downwind moet gaan omdat jij daar met je leerling staat de klooien.
Mark heeft een opmerking geplaatst om iets meer downwind te gaan maar dat vond jij te link voor je leerlingen(ivm met de pier, lees bazaltblokken) terwijl op dat moment wel ca. 25 kiters belemerd worden om "normaal" hun rakjes te varen. Hij kreeg een soort van grote bek van jou.
Ik snap best dat jij op "winderige" dagen je best doet om je geld te verdienen en als ik jou zo bezig zie dan ben jij in mijn ogen goed bezig met je leerlingen....
Maarrrrrrrrrrr, jij hangt hier elke keer de moraalridder uit over waar er gekite mag worden en waar niet.... hou dan ook rekening met andere kiters en ga net ff iets meer up- of downwind om les te geven.
Ps: jammer dat ik de deurbel niet heb gehoord...