Vinni

|
Queen is TOP! Da's tenminste nog muziek, en niet van dat pc lawaai (  ).
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Whaaaaaaa, Net ff een stuk zitten kijken van Queen Live at Wembley...
Wat een topartiest die vent. Met die moves van em... en dan die stem live. Echt goed man!!
|
|
|
Idefixe

|
toppertje! Zo worden ze tegenwoordig ( bijna) niet meer gemaakt..........
|
|
|
Lex

|
Kwam denk ik ook omdat die homo was Idefixe.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Je hoeft toch geen poot te zijn om een entertainer te zijn? Of zie ik het verkeerd?
|
|
|
Lex

|
Nee, maar dat ze niet meer gemaakt worden. Ik bedoel, als hij hetero was geweest had hij zijn succesvolle genen door kunnen geven, nu niet.
|
|
|
|
Idefixe

|
hhhmmm : 'k ben geen fan ( of tegenstander) van homo's , zal mij worst wezen  Deze gasten maakten gewoon f*cking goede muziek.........
|
|
|
|
Lex

|
Nee we gaan los op Rockanje  ! En daarna dansen op Queen op het strand 
|
|
|
Idefixe

|
'k ga helemaal los ( op en boven het water dan hè  )
|
|
|
|
|
|
Lex

|
Doe dan maar Boston: more then a feeling, the stones enzo 
|
|
|
|
michiel v geel

|
Ik kwam het toevallig weer tegen... Voor sommige van jullie puistekopjes vast heel erg onbekend.  oww fack jouw ken je klassiekers heel belangrijk kwien is gay echt, ik luister wel veel klassiekrers hoor Rolling Stones, Neil Young en vele andere
|
|
|
leeany

|
dus alleen klassiekers zou goede muziek zijn... dat zijn meestal de mensen die als eerste met een stijl komen. en als die erg aanslaat. en inderdaad, die idols zooi waar iedereen fan van wordt en shit.. dat is inderdaad lelijk. vanaf waar is muziek eigenlijk goed? als het goede tekst bevat? of "het klinkt lekker in de oren"? vind het allebei wel goed eigenlijk  het ene moment loop ik helemaal vdk (geen drugs) te raggen op hardstyle en het andere moment luister ik naar coldplay.. 
|
|
|
michiel v geel

|
ik denk dat het een combinatie bevat maar een goede tekst is zeker wel een belangrijke factor
|
|
|
Lex

|
|
|
|
Morres

|
lekker handig gasten, over smaak twisten...
ik VIND kwien top, aantal nummers, maar het is niet dat ik het speciaal opzet, als het langskomt is het leuk (mp3 random), net als stones, maar ook nieuwe muziek hoor. Wolfmother uiteraard op de maandagochten, hehehe
|
|
|
|