JorritW
Gast
|
Bekijk anders eens de nieuwe vinnen van Brunotti! Lijken er toch erg veel op en denk dat ze er ook goed in de buurt komen aangezien de ervaring van Brunotti.
Misschien kun je proberen om ze via Tarifa te krijgen dmv verzenden?
|
|
|
Tim
|
Volgens mij kan je ze bij de fabriek bestellen....
|
|
|
KiteKoe®t
|
Ik heb toevallig bij Telstar Harderwijk vandaag 2 TFC vinnen gehaald. Er staat wel North Kiteboarding op maar ze zijn hetzelfde. Per 2 kosten ze 44.95 euro. Bij Eurofun hebben ze ze ook liggen trouwens.
TFC rules
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
je kan de TFC vinnen van nort nemen, zijn stukken goedkoper, en net zo goed. in verschillende kiteboardshops te verkrijgen.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Je kunt ze dus idd rechtstreeks bij TFC bestellen. Vanaf 10 sets (van 4 stuks) speciale prijzen. Ik neem twee setjes, nog meer liefhebbers?
|
|
|
|
|
Japairman
|
waarom 5cm en geen 3cm ik heb nu 5cm brunotti maar will een wat loser board. (skidzo)
|
|
|
KiteKoe®t
|
wat kosten ze? Ik wil er nog wel 2 van 5cm en 2 van 6cm. Als dat niet kan 4 van 6cm...
groet, Koert
|
|
|
Arjen
Gast
|
Kiten.nl (Amsterdam, Bolstoen 4c) importeert TFC vinnen. Tegen een strakke prijs. Arjen.
|
|
|
thiazzz
|
heb ook direct besteld bij de fabriek in tarifa. alleen je moet dan een dure moneytransfer (iets van 7 euro) doen en wachten op je spul. heb ze geadviseerd paypal of iets dergelijks te nemen, dat werkt stukken makkelijker...normaal gaat levering binnen een week, maar mijn levering duurt wat langer dan verwacht....
|
|
|
Ondabeach
|
Hoi Japairman ik wil juist van 3cm naar 5cm.. kunnen we geen deal maken?
Grtzz,
Fred
|
|
|
Bjorn s
Gast
|
Ik zou zweren dat ze bij telstar 25 euries kosten per 2. Deze waren 6 cm trouwens
|
|
|
Japairman
|
Heej Fred
Die vinnen van mij zijn al aardig versleten en voor het geval dat, houw ik ze er toch liever bij.
|
|
|
Ondabeach
|
Okidokie dude!
Good wind!
Fred
|
|
|
Japairman
|
Good wind , kan je wel zegge ja. Laterz
|
|
|
KiteKoe®t
|
Bjorn S, ik heb ze vorige week zaterdag nog gehaald. 2x 6cm North TFC vinnen voor 44.95. Prijs stond zelfs op de verpakking ;D
op zich wel veel geld eigenlijk ...
|
|
|
|
Bjorn s
Gast
|
Dan had ik mazzel.
|
|
|