Melbourne Aus.

Sabel

Berichten: 9
Mei 16, 2008, 22:40:51
edit2Rapporteer  
Binnen kort mag ik voor mijn werk naar melbourne Smiley. ik zie dat daar verschillende kitespots zijn. heeft iemand ervaringen met deze spots ?

thanks,

grt

Flavio
el bio

Berichten: 39
Antwoord #1 Mei 17, 2008, 22:36:49
edit2Rapporteer  
Ben daar januari 2006 geweest en was pas begonnen met kiten. Ik had les genomen bij Kite St.Kilda maar voelde me dik in het zak gezet. Het optuigen van de kite werd meegerekend als lestijd en voor het materiaal lenen/huren na de lessen bedachten ze elke keer een smoes om het niet te doen  ThumpDown, hadden ze nochtans beloofd.
Blijkbaar wou daar niemand materiaal verhuren. Eigen kite meenemen dus.

Verder qua wind leek het me wel een goeie plek, 1 op de 2 dagen was er voldoende wind om op het water te gaan (in die periode dus). ThumpsUp

Veel plezier, best wel een leuke stad. Grin
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #2 Mei 18, 2008, 00:14:05
edit2Rapporteer  
wat betaal je ongeveer voor een retourtje??
FABLE

Berichten: 14
Antwoord #3 Mei 29, 2008, 11:21:48
edit2Rapporteer  
Hoi Sabel wat is binnenkort?
Want het seizoen is in melbourne afgelopen, er is weinig wind en het is er koud (dus neem een wetsuit mee). Volgens mij start het seizoen daar pas weer na september (beste tijd is november tot maart/april).

Maar goed enkele plekken zijn idd StKilda (erg leuke plek om te verblijven) of Brighton beach (ligt 30mins met tram van melbourne).

Bekijk anders ook eens deze site www.seabreeze.com.au en de beste site is http://www.aksa.com.au/

Ik zit nu zelf in australia en ben hier het kitesurfen aan t leren, maar t is nogal lastig in je uppie.

@: el bio: ik heb daar ook les gehad, maar ik had gelukkig mijn eigen spullen gekocht en ik zorgde ervoor dat mijn spullen klaar lagen voor de les begon.
@ martijn: retourtje zal je ongeveer 1000 euro kosten, hangt van de periode af en hoever je vooruit boekt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.