|
|
robin..
|
V: Wat is de minimum leeftijd? A: De wettelijke minimum leeftijd voor paintball is 18 jaar.
|
|
|
|
michiel v geel
|
nah dan ben ik toch gewoon 18, zou toch niet denken dat ze om identificatie zullen vragen?
|
|
|
Vinni
|
Hopen van niet Anders staat de helft van het forum buiten met een broodje hotdog te wachten totdat de 18+ klaar zijn
|
|
|
|
michiel v geel
|
hehe lol, wakeboarden is ook top heb net een boardje binnen ff showen hoor: ik ben er zo blij mee en windfinder heeft bepaald dat ik de komende 3 dagen (incl vandaag) alphen weer onveilig ga maken lido almere doen dan? lijkt mij wel enigsinds centraal
|
|
|
Morres
|
vet apparaat michiel! LF heeft altijd wel cool design
maarre, we zouden een paintball centrum van tevoren kunnen bellen met de mededeling hoeveel lui er niet 16 zijn.
|
|
|
|
Morres
|
ja, my bad
|
|
|
robin..
|
en dit is bij alle banen?
dat stond bij paintballjungle
|
|
|
|
Kevin
|
Ik dacht dat het wel mocht wanneer er je svhriftelijk toestemming hebt van je ouders. Dus als iedereen van 16 een briefje mee krijgt komt het goed. Al denk ik dat ze niet controleren want de keren dat ik ben geweest 4 keer en ik was nog geen 18 kon ik er zonder problemen in komen.
Later kevin
|
|
|
Spoon
|
die regels die geven ze op omdat de "groene brigrade", "milieutaliban" a.k.a. de politiek roet in het eten gooit bij alle extreme sporten. Ik ben een paintballer en netzoals bij kiten worden de regels van paintballen continu onder vuur genomen. Zo is het hebben van een eigen marker toegestaan, alleen mag je er niet mee overstraat. das op zich logisch. maar als je aan de kant word gehouden en ze vinden dat ding uit elkaar in je achterbak ben je mooi je marker kwijt en een boete aan je reet. Daarnaast zijn er een aantal markers opgenomen in de lijst van illegale wapens. zoek maar is op tippmann a5. Op een veld ga je spelen met een tippmann 98.
wij kiters moeten op dit moment rustig aan doen wat betreft de natura 2000. extra goed opletten met de regels enzo. Datzelfde geld voor de paintballers. Als je weet aan hoeveel regels je moet voldoen wil je een paintball veld kunnen starten dan zet je die 18 + er wel bij hoor (bovendien verdien je meer in de groep erboven)
Bovendien vinden ze dat paintball nog niet onder een sport valt.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hmm....klote dus... Maar heb jij geen connecties die een leuke (mid)dag kunnen verzorgen..
|
|
|
Spoon
|
jawel maar dat is dus belgie kijk maar is op stafort.be. is wel echt superkick daar ten eerste is het belgie daar is de leeftijd verlaagd naar 12 plus begeleider en ten tweede is het een oude bunker. Je hebt er alles in dat veld. van heuvels, open velden, bunkers, klein deel urban, water tot zandbanken.. ik ben nog nooit in een veld geweest in nederland wat dat kan evenaren...
|
|
|
michiel v geel
|
belgie is voor 80% van de surfers hier niet te doen dus zal helaas voor de meeting afvallen wel bedankt voor de info
ik ben btw ook erg voor een wakboard meeting. wie meer?
|
|
|
Spoon
|
als tweede mogelijkheid zou ik dan voor de jungle gaan idd.. gewoon ff mailen wat betreft de leeftijd.. hopen dat ik mn eigen marker mee mag nemen maar dat zal wel kunnen bij de jungle..
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hmm nee belgie gaat hem niet worden lijkt me... jungle..misschien wat...wie neem het sleep touw? En wakeboarden is tof..maar waar utrecht in de gracht
|
|
|
robin..
|
hmm nee belgie gaat hem niet worden lijkt me... jungle..misschien wat...wie neem het sleep touw? En wakeboarden is tof..maar waar utrecht in de gracht alphen is wel chill
|
|
|
michiel v geel
|
alphen is top ja en met ov goed berijkbaar (lijn 169 vanaf leiden centraal is mijn vaste lijn (na die witte lijn natuurlijk om op drift te komen))
zullen we anders een apart topic voor de wakeboard meeting maken?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Michiel ... ... maar is dus OV oke...prijzen...misschien even de naam topic aanpassen? Of ff een poll starten waar meer animo voor is
|
|
|
Morres
|
michiel, herinner me morgen even aan je poll, dan fix ik die even.bvd Morres
|
|
|