Ik zit maar te wachten op reacties, heb net mijn 10 topics (ook op de zelfbouw-site) aangevuld, maar veel reacties willen maar niet komen. Effe kappe denk ik.
Waarschijnlijk niet de beste, maar wel de meest lompe. Ben beginner, 10 x op het water geweest waarvan 6 x nog gevaren ook. De 1e keer met oostenwind, ondanks alle waarschuwingen toch gaan. Meer dan 1,5 uur met vlieger en board op m,n rug teruggezwommen. Ook bijna ontslag gekregen vanwege 2x ongeoorloofd vrijnemen wegens eindelijk goede wind. Maar... afgelopen zondag op het Oostvoornse meer (lekker diep en bijna voor mijzelf alleen) tot 2 x toe een loop gedraaid!! De 1e keer, kite op 12uur, weesgegroetje gemaakt, ogen dicht en gewoon aan 1 kant trekken aan die bar. Ongelovelijk wat een rush:) Landing, als je het zo mag noemen was erg pijnlijk..Vol op m,n rug. Moeite met ademhalen maar de adrenaline... Allejezus nogantoe. Nogsteeds kippevel als ik er aan terug denk. Hulpvaardige surfer kwam nog even checken (bedankt!) Na 15 minuten 2e poging. Ditmaal ogen open, kite op 13:00 en ietwat meer beheerst. Uitgehaakt, met minder pull maar impact niet minder pijnlijk. Klap op de zijkant van m,n ei. Sterren en nogsteeds kopppijn. Vandaag bodyprotector van m,n vorige hobby motocross van stal gehaald en snowboardhelm geleend. Wachten op de wind. Oh ja, ik kan al hoogte lopen en keren zonder natte billen lukt ook al aardig. Alleen correct landen... P.S. ik doe geen dingen waar anderen mee in gevaar komen.
Met 6x varen naar het Oostvoornse meer...en dan ook nog uitgehaakte loops gaan oefenen....lef heb je wel..maar verstand? Zorg je wel ff dat je straks niet in de krant komt...tot nu toe verdronken er alleen duikers...