Beginnersstuff

Idefixe

Antwoord #25 Juni 21, 2008, 06:05:52
edit2Rapporteer  
CO2 uit 2006 zijn 5 lijners da's dan weer niet echt duur. Ik denk echter dat het hier gaat om 2005 vliegers ( recon 2 systeem) / ook niets mis mee hoor maar die dingen koop je nu voor 150 eurie per stuk incl bar.
Marko

Antwoord #26 Juni 21, 2008, 16:35:53
edit2Rapporteer  
Ik ga ook na de vakantie een waroo 13m kopen uit 2007 of 2008. Heb al een 9m gaastra spyder is echt een super kite. De depower is giga als je hem helemaal op depower hebt staan en je duwd je bar van je al heeft hij helemaal geen kracht meer.

Mijn begut was ook niet al te groot en daarom heb ik voor gaastra gekozen. Het is een minder duur merk maar met de nieuwe ontwerper in dienst van gaastra zijn het echt super goede kites. En 5 jaar garantie van gaastra.

Je hebt hem nieuw voor 550 euro uit 2007 en super veilig!!!. Bow/SLE kite ook met veel power.

Ik hou hem nog wel 3 jaartjes omdat ik er zeer over te spreken ben

Michien ook iets voor jou???
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.