stance veranderen

Wimt

Berichten: 2498
Juni 27, 2008, 00:03:38
edit2Rapporteer  
De hart op hart voetbandenafstand.

Wie stoeit daar wel eens mee?

Bij mijn Pinda`s was een korte afstand nodig, 47 cm. Geeft daardoor ook meer veercomfort, ook beter voor de knieen zegt men.
Bij een ander board van mij, bracht ik het tot 60 cm (wijd), merk niets aan de knieen, maar controle neemt gigantisch toe. Bij springen en landen, het is allemaal veel levendiger. Veercomfort is duidelijk minder.

Kortom; door de stance te veranderen, verandert de caracteristiek van je board enorm, en is het net of je een ander (nieuw) board hebt, en zo bespaar je jezelf geld (en milieu) YeSS
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #1 Juni 27, 2008, 00:23:00
edit2Rapporteer  
ik vind dat jij (net zoals ik) een spammert bent

wijde stance heeft over het algemeen meer controle en minder comfort,
niks nieuw dus en ik denk dat 9 van de 10 mensen hier met wijde stance varen
FlyingBee

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #2 Juni 27, 2008, 00:26:17
edit2Rapporteer  
Jup en dat je niks voelt aan je kniën kan kloppen maar wanneer je eens een hoge sprong maakt en niet met genoeg snelheid land voel je het wel hoor. je staat scuin boven je kniën dus het door je kniën zakken werkt niet in 90 grade maar draaid hierdoor belast je je kniebanden een stuk meer en krijg je uiteindelijk last als je pech hebt.

En ja je krijg meer controle
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 Juni 27, 2008, 01:23:50
edit2Rapporteer  
Ontmoedig me nou niet zo, ik ben net weer op het forum ThumpsUp.
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #4 Juni 27, 2008, 05:01:03
edit2Rapporteer  
ik zie nu al uit naar de kiteshow deel 2,, moet nog dagelijks aan je croosbow denken
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #5 Juni 27, 2008, 14:58:35
edit2Rapporteer  
Heey WIMT,lees met veel plezier je verhalen en uitvindingen.Met deze ben ik t (weer) met je eens!  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.