Avond sessie Neeltje Jans 20-8?

MarkVP

Augustus 18, 2008, 22:30:15
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Zijn er nog mensen van plan om 20-8 een avondje te gaan kiten op Neeltje? Afgelopen zondagavond was ik ook op Neeltje rond 19 uur (toen eindelijk was gaan waaien).

Heb eventjes lekker gevaren maar toen was er niemand meer. De enige andere kiter ging inpakken omdat z'n lijn was gebroken. Daarna was er op het hele strand niemand meer te bekennen en ben ik ook maar op gaan ruimen ThumpDown, zie het namelijk niet zitten om alleen te kiten. Alleen kiten is natuurlijk niet alleen lastig met landen en oplaten maar natuurlijk ook gevaarlijk....

Om te voorkomen dat ik voor niks daar heen ga, zou ik graag horen of er meer mensen gaan als het een beetje weer is en voldoende wind (knoopje of 20) staat. Het ziet er naar uit dat het morgen (19-8) veel regend en iets te veel wind gaat staan voor mij.

Groeten Mark
MarkVP

Antwoord #1 Augustus 19, 2008, 19:34:20
edit2Rapporteer  
Niemand?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.