pica's Psycho IV

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Juli 01, 2008, 05:24:46
edit2Rapporteer  
Kijk en huiver ................... Shocked

http://www.hanglos.nl/news/F38CBEA3-20CD-4D4D-B5F8-618EBB3C6236/Kitesurf:Flysurfer_Psycho4_Spypics.html
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #1 Juli 01, 2008, 06:22:00
edit2Rapporteer  
een paar highlights die op het net te vinden zijn:
- volledig gepowerd heeft een P4 10m2 een 8.5m2 geprojecteerd oppervlak
- volledig gedepowerd heeft ie 6,7 m2 geprojecteerd oppervlak
- een 8 meter heeft, volledig gepowerd een groter geprojecteerd oppervlak dan een 10 meter
- een Psycho4 vliegt sneller dan elke tubekite; dit was al zo met de Speed2
- als het gaat om draaisnelheid kan ie zich zeker meten met de snelste tube op de markt
- de infinitybarlengte is 'adjustable': in 2 lengtes te verkrijgen: 50 (te verstellen naar 45 en 40 cm en 60 cm (te verstellen naar 55 en 50 cm)
-  en nog veel meer....
...het belooft wat te worden! loser  Cool
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #2 Juli 01, 2008, 15:05:40
edit2Rapporteer  
Wanneer is ie te testen?
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Juli 01, 2008, 15:43:54
edit2Rapporteer  
ik vermoed vanaf aug. dan komt ie uit.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 Juli 02, 2008, 04:45:12
edit2Rapporteer  
Nou veul plezier dr mee... Undecided

Ik hoef nie meer.  ThumpDown
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Juli 02, 2008, 13:57:10
edit2Rapporteer  
Wel innovatief bezig die Duiters. Zit er strak uit die kite ThumpsUp
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #6 Juli 02, 2008, 15:41:42
edit2Rapporteer  
waarom niet Teigetje?
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #7 Juli 02, 2008, 17:40:08
edit2Rapporteer  
Citaat
waarom niet Teigetje?

Heb twee jaar met de Pulse gekite, en dan moet je op een gegeven moment je ringlijnen gaan vervangen dat zijn er 6 dus ligt zo'n beetje de hele toming los, en aangezien ik daar niet zo handig in ben heb ik dus hulp van een ander nodig.  Undecided Dan moet je op zijn tijd de sparepartlijnen ook vervangen dat red ik zelfs nog wel maar het moet wel gebeuren. Dan heb je nu dus nieuwe lijnen er op dan heb je een paar keer gekite merk je dat er het een en ander gaat flapperen dan moet je weer een zgn mixertest gaan doen zodat de lijnen weer even lang worden.   Roll Eyes Neem je even pauze dan moet je je kite wel zo neer leggen (begraven onder het zand) dat hij niet in de wind gaat wapperen want dan zit je hele toming in de spagettie.   Sad 
Dat wordt er dus niet bij verteld als je een Flysurfer koopt.   Angry Je staat altijd als laatste op het water omdat iedereen weet dat je je kite alleen kan starten dus moet je eerst iedereen de lucht in werken. schater
Ze zijn wel stabiel maar ook weer wat trager als een tube kite en goed springen was ik ook niet handig mee met de Nemesis die ik nu heb spring ik echt veel hoger als met de Pulse. Maar zoals met alles ieder zijn ding maar voor mij geen foilkite's meer.   
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #8 Juli 03, 2008, 15:59:44
edit2Rapporteer  
Ah ok. De meeste van deze dingen zijn verbeterd bij de Pulse2. Mixertest vereenvoudigd, minder tiplijnen te vervangen, draaisnelheid aanzienlijk verbeterd.
Als je met harde wind je kite neerlegt moet je hem dubbelvouwen, dus tips op elkaar met de ritszijde naar de wind=geen spaghtetti.
De Nemesis is bedoeld als een high perfomance kite en de Pulse als intermediate. Logisch dat je hoger springt.
2 jaar met een kite en dan onderhoud moeten doen vind ik vrij normaal. Als je deze zaakjes goed uitvoert kun je de kite jaren gebruiken. Iets wat veel andere kites niet halen.
Maar wat je zegt, ieder z'n ding. Er zijn vele goede kites op de markt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.