Turkije (regio Alanya-Side)

Tim!

Juli 05, 2008, 20:35:01
edit2Rapporteer  
Ik zou graag nog wat lesjes nemen, en aangezien we binnen 3 weken vertrekken naar Turkije zou ik ze daar wel willen doen. Ik heb al wat gezocht op het internet maar de dichtsbijzijnde school zou in Fethiye zijn, toch wel een eindje van mijn verblijf...
Heeft iemand hier al geweest, ervaring mee?
Super Cooper

Antwoord #1 Juli 11, 2008, 11:21:20
edit2Rapporteer  
Er is daar heel weinig. Ik kom daar vrij regelmatig (in de buurt van Side), maar heb daar ooit maar een Duitser zijn varen. De stranden zijn vaak kiezel en in de branding liggen veel stenen. Behalve natuurlijk bij de hotels, want die zorgen er wel voor dat dat is weggehaald.

Scholen heb ik daar overigens nog nooit gezien. Dus er is weinig hoop voor je. Sorry
Tim!

Antwoord #2 Juli 11, 2008, 21:12:44
edit2Rapporteer  
Damn dat is jammer, dan pak ik mn spullen niet mee en ga ik hier aan de kust nog wel een rakje varen.
Bedankt, want ik wist niet dat het daar allemaal kiezelstrand is.
martijn

Antwoord #3 Juli 11, 2008, 21:23:06
edit2Rapporteer  
wat kiezelstrand? veel stranden zijn zand hoor.

ik ga er zelf ook heen dit jaar (side) maar neem mn spullen ook niet mee. Op hanglos is dit ook gevraagd, maar iedereen zij beter van niet...helaas.
Super Cooper

Antwoord #4 Juli 16, 2008, 11:46:21
edit2Rapporteer  
Klopt er is ook gewoon strand, maar meestal is dit privestrand van de resorts die daar zitten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.