DHSKite
|
nou ik zou me spullen maar lekker thuis laten en mocht het dan een dagje gaan waaien kan je altijd nog goede gear huren! Ik ben ook in oktober november daar geweest en dan is de kans dat je met een 13mtr kan varen in 2 weken tijd 5%:) Anyway, veel plezier
dit is wel een hele grote domper.. heb een 12m torch & LF 133.. wel of niet meenemen? ik ga 17-27okt.. wil toch wel héél graag varen in m`n boardshortje..
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
We staan alweer 6 weken aan de kant, maar je weet het nooit natuurlijk, de keuze om je gear mee te nemen is geheel aan jou.
|
|
|
DHSKite
|
jij zit op het moment op curacao??
ik denk dat ik m`n gear meeneem.. omdat ik een kitetas pak en daar alles, board, kite, trapeze, kleding in gooi en die gewoon in check..
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Yep. ik woon op Curacao, ik hoop je te treffen op de baai want dan is er windt.
|
|
|
DHSKite
|
misschien leuk om ff contact te houden, wie weet een x samen kiten. Ik hoop hoop hoop heel erg hard dat ik ff kan kiten, want ik sta al een maand aan de kant in NL.. zal kijken of ik wat wind kan meenemen
|
|
|
dirk-jan
Geen avatar
|
Ben er vanaf 25 oktober en neem mijn spullen denk ik wel mee! Hoop jullie daar te zien in de baai
|
|
|
DHSKite
|
Ben er vanaf 25 oktober en neem mijn spullen denk ik wel mee! Hoop jullie daar te zien in de baai
gezellig.. hoop dat we lekker kunnen varen..!! ben er tot en met de 27ste
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vergeet geen pica's te maken.... Enjoy
|
|
|
DHSKite
|
Kunnen we niet gewoon, als er geen wind is, net zoals bij het Redbull camp.. een hummertje pakken en een soort wakeboard actie ervan maken..? en als er geen wind is, gaat deze jongen lekker duiken..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hummer op Klein Curacao Als je wil gaan duiken neem dan ook ff een trip naar Bonaire en spring daar het water in
|
|
|
DHSKite
|
Bonaire ben ik vorig jaar geweest, echt een top locatie! Klein bonaire helaas niet.. Hummer op klein curacao? is dat zo gek? die kan je toch van curacao gewoon door de zee naar klein curacao rijden..
|
|
|
DHSKite
|
Kleine update..
Ben vorige week heerlijk in curacao geweest. Dag nadat ik aankwam gelijk naar jorisbaai. Erg relaxte mensen daar, wat info gevraagd over de spot zelf en een beetje met m`n kite lopen kloten. Was m`n vinnen vergeten in NL (vraag niet hoe) kreeg gelijk twee vinnen van een gast daar die ik op m`n board heb kunnen schroeven. De wind was niet echt top dus toe-side ging em toch niet worden! Mn kite was nog niet helemaal 100, dus daar afgesteld en kreeg gelijk hulp van jacob en nog een andere gast, zoals ik al zei, iedereen super relaxed. Nog even lekker gevaren, heerlijk glad daar, schoentjes is wel handig ik heb het zonder gedaan maar savonds kon ik nog wel wat steentjes en shit uit m`n voeten plukken. All in All erg relaxte rustige gezellige spot, zeker een aanrader! maar dan wel van Feb t/m aug! oh ja, heb gewoon m`n boardbag als bagage in gecheckt.. "nee hoor, zit echt geen board in" en klaar was kees, op de terugweg waren ze op curacao iets strenger, keken beetje vreem en geirriteerd maar gooiden em ook gewoon op de band, weer 80E bespaard!
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Hey Hein, wel jammer dat je net op de dag dat het 22 knopen waaide het eiland moest gaan verkennen.
|
|
|
Ralph
|
@Jacob 81: klinkt erg mooi allemaal, kiten op curacao! Ik ga rond de jaarwisseling voor 2 weken. Is het wijs om wat spullen mee te slepen (dacht aan Waroo 11) of is de kans op wind nihil?
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Hey Ralph, neem je gear gewoon mee de kans op windt is dan een stuk groter dan op het ogenblik, 11meter moet genoeg zijn.
|
|
|
Ralph
|
OK, lijkt me lachen om daar te kiten. Dank man, misschien zie ik je daar
|
|
|