Jans. Was weer vlagerig, heel erg vandaag. Volgens een oude rot, was dat altijd in de zomer met Z.W, had respect voor zijn grijze haren, maar ik geloof hem niet.
Volgens die rooie, Bart, bakt Windguru er niets van, en voortaan schrijf ik het ook niet meer met hoofdletter, want dat klopt.
Ik had nog steeds geen kleinere kite van Ben, mijn NEW-leverancier, dus om 3 uur ben ik maar gestopt met mijn 11 m, vnml. omdat ik de enige was met nog zo`n grote kite.
Maar, het blies behoorlijk ja.
Zag een Yarga pro, van 06, 9m, en die ging goed.
Even gekletst met Danny (van die kite), die hield er ook mee op omdat het te hard waaide ( als ik windguru moet geloven, was het toen 15 knopen, ja, ja).
Dus zei ik tegen Danny, dat ik maar beter niet meer met de 11m moest gaan, want dat is niet goed voor de kite. En ook niet voor bepaalde personen, herinnerde hij mij lachend aan mijn ongeluk 4,5 jaar geleden.
Dus ik gefrustreerd met mijn kite-step-mobiel, naar huis gestept, onder hilarisch gelach van de toekijkende menigte. Dus ik gefrustreerd op deze 2de hands-site kijken, en zie daar een Yarga pro.
Heel wat beter in ieder geval dan de Yarga van dit jaar; volgens een duitser op Neeltje, gaat 80 % terug naar de shop, wegens backstall, 5de lijn problemen enz.
Dus bel op de advertentie, of 200 euro ook goed was, i.p.v. 275. Het antwoord was direct en kort `ja', Zeeuwen zijn niet lang van stof.
Hij woonde in Goes, maar ik vroeg of ie morgen ook naar Neeltje kwam.
Ook dat antwoord was `ja'. Ik ben herkenbaar aan een geel met zwarte kite`NEW', herken je direct.
Heet jij Wim dan? Ben jij dan `Danny', vroeg ik? Ook daarop was zijn antwoord kort en goed; `ja'.
Wat is de wereld soms toch klein.
En Ben dus; laat die kite maar zitten (400 euro voor een 07, 9m k.o. NEW-gebruikt, leek mij wat teveel, zeker na al mijn positieve postionering van deze kite). (let op `NEW-gebruikt'; hoe verzin ik het weer
.
Oh ja, omdat ik de eerste weer was, 9 uur, heb ik 20.000 van die vogels op laten vliegen; NOT; ik zou niet weten, welke kiter dat ooit is overkomen in Nederland. Nederland heeft niet eens zoveel vogels; misschien op jaarbasis. Ik ben een natuurfreak, maar die vogelbescherming moet niet beginnen met liegen.