turbo2 leash upgrade

zjunnusun

Berichten: 236
September 10, 2008, 20:47:43
edit2Rapporteer  
Ik (en las meerdere) vond de bevestiging van de leash bovenaan een beetje irritant worden en heb zelf een upgrade bedacht om deze naar onder de bar te brengen.
Inmiddels getest en ik wordt er blij van  loser. Je hebt in feite alleen een staafje, drie ringen, lasser en een koortje nodig. 
Omdat foto's meer zeggen:


Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 September 10, 2008, 21:02:48
edit2Rapporteer  
Jij bent mij held! Echt waar! ik wou ook zoiets maken voor mijn Xbow2 en Contra.
Nu weet ik hoe ik het ook ga doen, toppie!

Edit: heb je een elastiekje gebruikt om de lijn als die straks is ook om het staafje te laten zitten?
zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #2 September 10, 2008, 21:49:11
edit2Rapporteer  
Kijk, das nog eens leuk!
Dat zwarte touwtje is idd een stukje 3mm elastiek om de lijn er goed op te houden bij het niet-kiten zeg maar. Die zit er dus wel altijd op.
Let ook ff op dat je je lijn naar onder (in mijn geval die roze) heen en weer doet en niet knoopt of door elkaar lust. Ik weet niet hoe dat bij cabrinha bar zit, maar bij slingshot heb je dan weer kans dat ie onderweg hangt in de bar door de verdikking die je dan krijgt..

oja en haal (bij ss) de extensions ook tussen de stuurlijn weg voor weer gelijke lijnlengtes.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 September 11, 2008, 00:04:44
edit2Rapporteer  
Bij de Cabrinha barren kan het met knopje ook wel, dat had ik al getest.
Maar ik ga het zo doen als jij het hebt gedaan, dan werkt het zeker wel.

Hoeveel kg lijn heb je gebruikt? Het zal niet veel uitmaken maar misschien
met de slijtage bij het door de bar halen wel.

Ik zal mijn oplossing ook posten als die af is.
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #4 September 11, 2008, 09:53:47
edit2Rapporteer  
misschien ook wel wat voor de wel/niet-safety van de Best 08 Bar.
ziet er netjes uit iig.
zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #5 September 11, 2008, 22:25:38
edit2Rapporteer  
Hoeveel kg lijn heb je gebruikt? Het zal niet veel uitmaken maar misschien
met de slijtage bij het door de bar halen wel.

Eeuh, dat weet ik niet, het is een oude bridle van een airblast, de tijd zal het leren maar dat lijntje is in een poep enzo vervangen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.