Waar ik af en toe niet goed van wordt

michiel v geel

Antwoord #50 Juli 09, 2008, 09:45:01
edit2Rapporteer  
tja dat is weer een heel andere kijk natuurlijk
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #51 Juli 09, 2008, 21:09:23
edit2Rapporteer  
sjakie moet inderdaad maar verkassen naar de slufter en daar zijn ding gaan doen dan denk ik dat het "poep" gevoel weer bij hem opkomt tussen de pro,s en wat meer respect voor andere beginners heeft ! loser
Matjas the scissor-kid

Antwoord #52 Juli 10, 2008, 00:09:17
edit2Rapporteer  
jongens jongens...CHILL  ListenToMe ListenToMe Tongue

maar ff serieus..ik snap dat dit fucking irri maar wat nu als ik de vaargeul nader en ik wil teurg maar er zit zon kerel als sjaak achter me?

Ik wil niet de vaargeul in omdat dat niet mag op horst en ik zuinig ben op een van de weinge spots in Nederland...

Ik kijk een paar keer om, probeer te schreeuwen..hoe geef ik aan dat ik wil keren? is hier een regel voor?
Als je dit soort dingen aan begginers zou leren zou dat ook wel chill zijn Wink

gellukig zijn de meeste andere kiters wel nadekend op horst en geven we elkaar de ruimte (zo ver dat mogelijk is...)

Hangloose  ThumpsUp
michiel v geel

Antwoord #53 Juli 10, 2008, 11:28:49
edit2Rapporteer  
kan jij dan niet zo'n supersicke kiteloop van je over de vaargeul heen doen?
Lex

Antwoord #54 Juli 10, 2008, 11:55:25
edit2Rapporteer  
Matjas...wat ik altijd doe is net als de bugyers..oogcontact zoeken en met je vinger een draaiende beweging in de richting van de hemel proberen te realiseren Wink
Vinni

Antwoord #55 Juli 10, 2008, 20:46:22
edit2Rapporteer  
jongens jongens...CHILL  ListenToMe ListenToMe Tongue

maar ff serieus..ik snap dat dit fucking irri maar wat nu als ik de vaargeul nader en ik wil teurg maar er zit zon kerel als sjaak achter me?

Ik wil niet de vaargeul in omdat dat niet mag op horst en ik zuinig ben op een van de weinge spots in Nederland...

Ik kijk een paar keer om, probeer te schreeuwen..hoe geef ik aan dat ik wil keren? is hier een regel voor?
Als je dit soort dingen aan begginers zou leren zou dat ook wel chill zijn Wink

gellukig zijn de meeste andere kiters wel nadekend op horst en geven we elkaar de ruimte (zo ver dat mogelijk is...)

Hangloose  ThumpsUp

Ja, gewoon met je vinger naar de wolken wijzen, en dan je onderarm ronddraaien. Werkt altijd. En mocht het niet werken dan verander je gewoon met een downloop van richting.
Matjas the scissor-kid

Antwoord #56 Juli 10, 2008, 21:49:39
edit2Rapporteer  
hmm oke....

ik neem wel lichtkogels mee knal ik die wel omhoog... Tongue loser

en loopen over de vaar geul...hmm...nja miss kan ruben proberen  loser

Davidoff
Gast
Antwoord #57 Juli 27, 2008, 16:46:58
edit2Rapporteer  
 schater schater schater schater
*Maximus*

Antwoord #58 Juli 27, 2008, 19:04:49
edit2Rapporteer  
gewoon rustig je kite omhoog sturen dan word hij gedwongen om ook terug te gaan en als hij dat niet ziet kan je altijd nog verder gaan in de richting waar je naar toe ging
spruce

Antwoord #59 Juli 27, 2008, 20:47:50
edit2Rapporteer  
Ik als beginner moet hier toch ff tegengas op geven.
De beschrijvingen die je geeft zijn enigszins herkenbaar, maar soms begrijp ik sommige "pro's" niet.
Ik neem als voorbeeld oostvoorne (maar gebeurd op meerdere spots waaik kite). Waarom geven die gasten die goed kunnen kiten niet eens fatsoenlijk de ruimte?
Als beginner lig ik best lang te wachten totdat ik een waterstart kan maken, sta je eindelijk op je plank, komt er eentje op volle snelheid op je af. Ik moet en zal me eigen moeten laten vallen, want de ander zal dat nooit doen.

Ga als je kan kiten gewoon op oostvoorne helemaal links kiten (vanaf strand gezien) en laat rechts open voor kitescholen en beginners.
En ga ook niet proberen om 1 meter vanaf het strand op 10cm water er voorlangs te proppen !
Ga gewoon dieper de zee op en keer sneller om ipv door hele kiteschoolzonde heen te raggen.

GEEF ELKAAR DE RUIMTE. DAARDOOR LEREN BEGINNERS SNELLER EN BEN JE OOK SNELLER VAN ZE AF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¦Tim¦

Antwoord #60 Juli 27, 2008, 21:35:29
edit2Rapporteer  
toch vind ik wel dat beginners als er ruimte voor is... hun eigen stukje vaarruimte kunnen pakken

daar hebben jullie zelf ook veel meer aan want dan heb je neit constant gasten die veel agressiever kiten om je heen...

en dat kite plots omdraaien is indd ook behoorlijk irrtant maar dat zijn niet alleen de beginners
Lieketjee

Antwoord #61 Juli 28, 2008, 12:17:04
edit2Rapporteer  
ik denk dat het belangrijk is dat beginners proberen zoveel mogelijk rekening met anderen te houden  ...en dat gevorderde ook net zoveel rekening houden met beginners..

Als beginner zie je vaak dingen niet..dat heb ik zelf ervaren! dat besef je heel goed..ik zelf probeer hier zoveel mogelijk rekening mee te houden en dat lukt eigenlijk prima!!! kheb nooit problemen...er zullen er ook zat zijn die totaal niks om zich heen zien..maja je bent dan nog zo bezig met je kite en alles tegelijk doen, dat je de rest er niet meer bij kan hebben haha..

gevorderde kiters weten dit..want hebben hierzelf ook in gezeten..dus probeer dan dan toch in een boogje om heen te varen als je ziet dat het niet echt verantwoord zal zijn om dicht langs een beginner te varen..

zo kom je ook niet in de problemen...en heb je wel problemen met een beginner help diegene dan...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.