Wide stance Naish Sol

McBridges

Juli 25, 2008, 20:30:36
edit2Rapporteer  
Ik vaar mijn Naish Sol tot op heden op de stand "wide stance".
Ben daar op zich best tevreden mee en gezien mijn lengt van 1.92m lijkt me het 't ook meest voor de hand liggen.
Ik ben echter wel benieuwd wat eigenlijk de voor/nadelen zouden zijn als ik ze smaller zou zetten, heb daar ook wel ideeën over, en daarnaast hoor de mensen ook al roepen  ListenToMe "testen".

Nu ben ik echter (nog niet  loser  Cool) zo'n crack dat ik supergoed aan zou voelen waar de (kleine) voor- en nadelen zouden zitten, dus ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen cq. inschattingen over het verschil.
Idefixe

Antwoord #1 Juli 25, 2008, 23:15:54
edit2Rapporteer  
hier heb je wat opmerkingen.
drifter

Antwoord #2 Juli 26, 2008, 00:31:00
edit2Rapporteer  
ik zit ook in de 1.90.
Nooit nagedacht over stance width en altijd normaal boardje gevaren met voor mij smalle stance. Totdat ik na een paar uur varen op mijn waveboardje met wide stance, weer op me twintip ging varen. Wat was die twintip stance klote zeg ThumpDown. Wat een bekrompen gevoel geeft dat.

Je moet je straps lekker op wijd laten staan. Voel je je veel beter bij, geeft geen nadelen, alleen maar voordelen.

Trouwens, voor lange mensen is de wide stance die sommige boards bieden netals een normale stance. Ik heb nog geen board gezien met echte wijde stance voor mijn lengte, dan moet je custom boards gaan.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.