emieck
|
ik denk een 5 of zesje misschien?! dat is denk net mooi om ff t gevoel te krijgen denk ik
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
begin met m te leren met de 9 in 10/12 knp in ondiep water moet denk wel kunnen...
|
|
|
martijn
|
met een 9m warroo??
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ja het is natuurlijk een BOW, maar als hij het eenmaal onder de knie krijgt wil hij kiten en jij ook, dan kun je beter een 7 of een 5 voor m kopen zodat je hem op t water ook in de gaten kunt houden en je samen kunt kiten
Heb jij er bovendien meteen een mooie storm kite bij ;-)
|
|
|
Lars.
|
nu gewoon op begin met die 9m in weinig wind en later een 5m waroo bij kopen
|
|
|
Geen
|
Waar vaart zo'n mannetje eigenlijk op aangezien hij de helft van mijn gewicht weegt???
hhaha wel tof man:P
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Heyyyyy Ronnepon!! Wanneer ga jij nou kiten dan hey!! Je moet je zoon meenemen gap als je naar the spot gaat! Laat je hem een les volgen samen met het vrouwtje. Aanstaand weekend ben ik helaas niet op het strand dus zie ik je dat weekend erop wel weer! En hoe is het met Lars! ik snap nog steeds niet hoe hij z'n borstbeen heeft gebroken met het kiten?? Laterzzz Eddie
|
|
|
Lars.
|
En hoe is het met Lars! ik snap nog steeds niet hoe hij z'n borstbeen heeft gebroken met het kiten??
welke lars? met mij niets aan de hand
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Een andere lars, lars!! staat ook op bloemendaal met een huisje!
laterzzzz
|
|
|
mees!.
|
Hey, Ik ben 13, weeg weliswaar 50 kg, maar ik kite met een vegas 07 7meter. gaat prima van een knoop van 15 - 24.. misschien heb je er wat aan. Succes.!
|
|
|
beachboy_ronny
|
Hallo Mensen,
Edwardo, hij heet Kars en geen Lars! Hoe het precies is gebeurt weet ik ook nog niet! Hij heeft een heuptrapeze en een vest, maar geen spek op zijn lijf dus daar zal het door komen!
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Ja zeg ik toch....kars
ben niet zo goed met namen geloof ik
|
|
|
koen-tjeee
|
Hallo kiters, Ben begonnen met kiten (waroo9) en nu wil mijn zoon van 12jaar 38kilo ook gaan kiten. We hebben een naish 1mtr leskite en daarmee oefent hij..Maar de vraag is welke kite maat moet ik voor hem aanschaffen. Gegroet Ronny
Op de site van North staat een indicatie tabel voor een gemiddeld persoon. Wellicht kun je hier wat informatie vandaan plukken. Zou persoonlijk (vanwege zijn gewicht) voor een 6 of max. een 7 gaan, heeft ie de komende jaren wat aan. Ennnn.. heb jij meteen (zoals eerder vermeld) een stormkite!
|
|
|
|
Cryingwolf
|
@ beachboy_ronny, 'k ben met het zelfde bezig, mijn mannen resp. 9 en 11 jaar +/- 30 kg. Wij stoeien met een 7. Chk; kitemaat vs windkracht vs lichaamsgewicht op dit forum.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Admin..... Waarom is het fimpje verwijderd ?????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Sorry...foutje.. was een probleempje met mijn eigen site
|
|
|