Gezocht voor tijdschrift: kitesurfer bij Maasvlakte

Schrijver

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 04, 2008, 16:36:54
edit2Rapporteer  
Hai Kitesufers,

Voor een voorlichtings(glossy)tijdschrift over de Maasvlakte 2 ben ik op zoek naar mensen die op dit moment gebruikmaken van het gebied rond Maasvlakte 1. Zo interview ik bijvoorbeeld iemand van Happy Shrimp, iemand van het Routiers restaurant, een vogelspotter etc. Ik zoek nog een kitesurfer.

Ga jij wel eens kitesurfen bij de Maasvlakte? En heb je een mening of verwachtingen van de tweede Maasvlakte?
Ik zou graag op korte termijn afspreken op locatie. Het gaat om een grote foto met daarbij een korte persoonlijke quote van ongeveer 100 woorden.
 
Lijkt het je leuk om mee te werken? Laat het me dan snel weten. Je zult er zeker een paar prachtige foto's van jezelf in actie aan over houden.

Groetjes,

Sanne van de Grift
030-2368555
sanne@jcm.nl
www.jcm.nl
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #1 Augustus 04, 2008, 21:01:55
edit2Rapporteer  
www.slufterhufters.com
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #2 Augustus 05, 2008, 07:56:22
edit2Rapporteer  
Ik zou contact zoeken met André Knulst (Dree) Deze zit inderdaad op de site die spoetnik aangeeft.
Hij is de regiovertegenwoordiger van dit gebied.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #3 Augustus 05, 2008, 10:17:38
edit2Rapporteer  
...en erg overactieve kitesurfer...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Augustus 05, 2008, 15:04:47
edit2Rapporteer  
volgens mij sowieso overactief Grin ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.