Dirkie

|
Haha.. gelukkig zijn je foto's net zo duidelijk als je verhalen.. 
|
|
|
Wimt

|
Ik had er veel meer op willen zetten, maar de bestanden blijken te groot, zal wel weer effe duren  .
|
|
|
Joosdo

|
Ik ben gek op innovatie Wimt, maar ook op afwerking...
|
|
|
spoetnik

|
jeesuz!! ga je daarmee het water op???
|
|
|
onzin

|
@ wimt gebruik je dat soort dingen nou ook echt op het water?
|
|
|
|
gerco

|
waar zit dat ding? hoe werkt het? foto zegt me niet veel sorry 
|
|
|
Jeroen Oomen

|
het lijkt op een depower systeem dat ervoor zorgt dat je 5e lijn niet verstikt raakt met je powerlijnen.
edit: Nu lees ik wimt's bericht, en uit wat er staat maak ik op dat ik gelijk heb ;-)
|
|
|
jeroen90

|
Ik ben gek op innovatie Wimt, maar ook op afwerking...
afwerking en wimt:P
|
|
|
Nature

|
is toch fucking niet normaal
|
|
|
Bram Wilbrink

|
niet te doen wimt... leer gewoon backroll ofzo andere kant op joh... head first op jouw systeem lijkt me niet lekker.. snap nog nie helemaaal waar het komt te zitten, en dit terwijl ik zelf 5 lijn vlieg.. wtf doet dat metalen stangetje ,, of is dat je bar. lol
|
|
|
Bram Wilbrink

|
 heftig hoor.. k moet zeggen na 10x backroll 1 kant op is ook wel link als je in nood komt
|
|
|
Wimt

|
Ik kan beide kanten op, maar raak vaak de tel kwijt. Komen betere foto`s van. Komen nog een boel foto`s, effe wachte. Stangetje zit niet in de weg.
Wat je ziet is de bout van 8 mm, met daarin een gat van 6 mm, waardoorheen de 5de lijn loopt. De 5de lijn loopt dus ook door het (skate)lager, en de depowerlijnen hangen aan de lagerhuis (is het plastic wiel op de foto, van het skate-wiel dus). Daardoor komt de boel nooit in de war. Het lagerhuis moet natuurlijk niet meedraaien, wat natuurlijk toch wel kan, ondanks de geringe weerstand van het lager. Aan het lager zit dus dat alu-stangetje, dat met touwtje gefixeerd aan de stuurlijnen.
|
|
|
|
Bram Wilbrink

|
geef mij hem maar een keer mee hoor Wimt... raak de tel ook nog wel eens kwijt.. ben niet zo'n held met touwtjes 
|
|
|
spruce

|
Amai, dit is niet normaal nee. Mag ik je 1 tip geven: Ga een keer shoppen in Scheveningen in diverse watersportshopjes. Je kijkt je ogen uit wat voor mooie katrol systeempjes daar voor een prikkie te koop zijn. Waarom het wiel opnieuw uitvinden en het risico lopen dat je je zelf of een ander een keer bezeerd? Moet niet gekker worden. De stukken draadeind en skatewielen bungelen eraan  Is wel APK gekeurd Wimt? Wel regelmatig olie van je lagers verversen hè
|
|
|
piede

|
Wat is er mis met het systeem van slingshot?
|
|
|
WaZuP

|
dat als je hard over je buik gesleurt word dat rode pallete los schien en je dus je kite kwijt bent als je met je leash in de chicken loop vaart
|
|
|
WaZuP

|
en dat als je je leash aan de 5elijn maakt ie niet terug kan draaien en dat als je je leash boven je chicken loop vastmaakt je bar gaar wordt
|
|
|