Welke board is geschikt voor mij??

Jeroen19

Geen avatar

Berichten: 13
Augustus 20, 2008, 16:50:27
edit2Rapporteer  
Een goede dag allemaal, ik heb een aantal vragen over wat voor kiteboard ik moet kiezen om verder te groeien want ik heb geen idee welk board geschikt voor mij is.. ?  loser

Om te beginnen wil ik dus een nieuw board omdat me oude ( beginnersboard ) nogal naar de klote is en ik het gevoel heb dat hij te groot voor me is geworden ( 1,40 )

Ik kan nu al aardige sprongen maken van een aantal meters plus een goede landing ik wil nu eigenlijk nog meer hoogte lopen en later dus trics te gaan leren / proberen  Grin

Ik kan al een klein stukje Andersom varen wordt volgens mij tooside varen genoemd als ik het goed heb  loser , en heb al een paar keer een 180 gemaakt Smiley

Ik vaar altijd op de zee in IJmuiden met een flink harde wind en als er hoge golven zijn, ik vaar nooit als het minder hard waait als windkracht 4

Ik ben 20 jaar en ik weeg tussen de 67 en 71 kilo verschilt nog wel eens  loser. En ik vlieg met een Naish boxer SLE 8m

Het board mag zowel nieuw als 2ehands zijn en in de prijsklasse zitten tussen de 450 en 550 euro.

Het liefst wil ik een Naish kiteboard maar als dat niet past bij mijn doelstellingen en skills dan niet  Wink

Nou alle antwoorden zijn welkom

Vriendelijke groeten Jeroen

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Augustus 20, 2008, 19:04:31
edit2Rapporteer  
Dit is natuurlijk een inkopertje...
Sol, Haze of Thorn  loser
Voor in de golven zou misschien de Sol een goede optie zijn.
Board heeft wel redelijk wat flex maar met jou gewicht is die stijf genoeg  loser

Volgens de kiteboarding.de magazine heeft ook de Thorn een iets meer al round karakter gekregen tov het voorgaande model.

Haze is gewoon lekker all round.

Kortom ff testen en je weet het  ThumpsUp
Jeroen19

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #2 Augustus 20, 2008, 23:18:57
edit2Rapporteer  
Ja aan deze boards zat ik dus ook te denken maar nu weet ik nog steeds niet welk board voor mij het beste is heb nog steeds 3 keuzes Wink

+ welke maten zijn er ongeveer goed voor mij dan??

+ welke jaartallen bedoel je dan 07/08/09??

Groeten jeroen ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Augustus 23, 2008, 13:59:46
edit2Rapporteer  
is dit wat voor je....
of anders de SOL  loser

http://www.windsurf.de/shop/shopping/product_enlarge.php?presel=6&pfad=6,20,62&id=10332
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.