Teaser pictures 2009 3e-kiteboarding kites

Nature

Augustus 21, 2008, 20:23:37
edit2Rapporteer  
Here are some pictures from 2 (from 3) of our 2009 kites. The Dejavu (hybrid SLE) and The Gravity (bow kite)

Full pictures and movies will follow early september.

Enjoy.

Remember Style Does Matter!

en op verzoek van minime

Total Kite overview all styles

(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Augustus 21, 2008, 20:29:24
edit2Rapporteer  
Yes.yes...  Roll Eyes
Spul ziet er goed uit  loser
Waar kan ik de bron vinden van deze info?
Heb je ook nog wat pics van de quick release en van de totale kite..
Nature

Antwoord #2 Augustus 21, 2008, 20:33:25
edit2Rapporteer  
Yes.yes...  Roll Eyes
Spul ziet er goed uit
Waar kan ik de bron vinden van deze info?
Heb je ook nog wat pics van de quick release en van de totale kite..

Ja heb ik wel maar die van de volle kite die komen begin sept zal nog ff die extra QR erbij doen.
Siteje wordt afgemaakt hehe  bijna finished na t weekend Grin

Bekend systeem voor je wssnlijk aangezien Eclipse het ook gebruikt Smiley
leeany

Antwoord #3 Augustus 21, 2008, 20:44:20
edit2Rapporteer  
teaser  Tongue
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Augustus 21, 2008, 20:50:30
edit2Rapporteer  
Die QR komt bekend voor en weet uit ervaring dat het prima werkt en snel weer in elkaar te zetten is.. Komt er ook nog een 5th line safety met benodigde zwifels?

Afwerking van de LE met de strut lijkt op de foto iets minder maar misschien zal het bij de final versie beter afgewerkt zijn.

Ben wel benieuwd hoe de kites vliegen.

Leeany.. idd is dit een teaser want heb ook nog nooit spy pictures gezien van kites die in een fabriekshal liggen  Wink
leeany

Antwoord #5 Augustus 21, 2008, 21:22:24
edit2Rapporteer  
haha t ging meer over nature zelf.. had liever de hele kite gezien, incl actie foto's Grin maja, dat duurt tot (half?) sept.
KappuhH

Antwoord #6 Augustus 21, 2008, 21:29:01
edit2Rapporteer  
Gravity ziet er gelikt uit, ben benieuwt naar de kwaliteit. Wat wordt de prijs?

Verder lees ik op 3e-kiteboarding.nl over het wetsuit van Arise die in augustus 2008 komt. Is die er al? Heb er namelijk nog niets over gelezen of gehoord.

Kleine opmerking over de site: doe daar wat aan, hij komt erg a-professioneel over. (als je meer opmerkingen wilt moet je me even contacten want het lijkt me niet de juiste plaats om hier over te discusseren).
Nature

Antwoord #7 Augustus 21, 2008, 21:30:04
edit2Rapporteer  
oopsie had idd teaser moeten zijn excuus Smiley
dat dingetje om de strut is enkel versteviging van de echte naad eronder is dus eigenlijk een naar op een naad.
Nature

Antwoord #8 Augustus 21, 2008, 21:30:36
edit2Rapporteer  
Gravity ziet er gelikt uit, ben benieuwt naar de kwaliteit. Wat wordt de prijs?

Verder lees ik op 3e-kiteboarding.nl over het wetsuit van Arise die in augustus 2008 komt. Is die er al? Heb er namelijk nog niets over gelezen of gehoord.

Kleine opmerking over de site: doe daar wat aan, hij komt erg a-professioneel over. (als je meer opmerkingen wilt moet je me even contacten want het lijkt me niet de juiste plaats om hier over te discusseren).
Wordt aan gewerkt gehehe Smiley Wetsuitjes etc komt allemaal mid/ eind september in de schappies zijn er zeker al Smiley Komt allemaal vanuit ARISe wear idd.

Voor de rest van alle informatie ga ik mijn mondje houden haha nog ff wachten anders is er t natuurlijk niet echt teasen  Cheesy Cheesy
(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 Augustus 21, 2008, 22:04:03
edit2Rapporteer  
Natuurlijk wel mijn complimeneten naar onze graphic held Jeroen Tump "Geronimo79"
 ThumpsUp
Nature

Antwoord #10 Augustus 21, 2008, 22:18:34
edit2Rapporteer  
Natuurlijk wel mijn complimeneten naar onze graphic held Jeroen Tump "Geronimo79"
 ThumpsUp

Half Smiley andere helft is van mij haha waaar blijven mijn credits Grin ik wil ook ik wil ooke  Cheesy just kidding Smiley

Maar Tumpie heeft niet alles gedaan hoor.. Basis mooi uitgebouwt. Achja die JT bakt er wat van verder  ThumpsUp also creditoz from el patron

ff off topic:
weet jij trouwens waar tumper is ?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.