theo rodeo
|
zou het niet doen ! gebruik hem juist niet meer op aanraden van iedereen !!!! liever mijn board kwijt dan mijn gebit !!! suc6 Gast
|
|
|
Kevin
|
Boardleash zeker niet doen is altijd wel iemand die je board terug wilt halen of kan halen Later Kevin
|
|
|
robin..
|
geen dank ouwe kiter als je die van mij er ook maar uit haalt als het nodig is
|
|
|
Denice
|
Leer boddydraggen!!!!
|
|
|
Marko
|
als je in diep water licht dan kan je je board nooit vinden kan je wel gaan body draggen. Als je op een board staat kan je over het water heen kijken of was het niet zo???
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
hoezo kun je in diep water niet body draggen? Ik kan prima mijn board zien als ik in het water lig. Kan toch ook als je aan het zwemmen bent.
|
|
|
Marko
|
daar heb je een punt ach ik was er niet bij zou me waffel wel houden XD
|
|
|
|
Marko
|
aaaaaauuuuwwww
|
|
|
Kaptain
|
Wow, Wouter, wanneer is dat gebeurd? En ben je weer een beetje opgelapt? Of was het iemand anders?
|
|
|
Alferink
|
Wow, Wouter, wanneer is dat gebeurd? En ben je weer een beetje opgelapt? Of was het iemand anders?
Hij heeft het wel getroffen, een lepelende dokter en een tandarts met een drilboor
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lekker bekkie, ik zei nog zo 'poets nou met prodent man!!' Geen leash gebruiken, body raggen!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
En dan raakt ie je net in je smoel, zal je altijd zien.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
lol, tja ook zonder boardleash en helm kan je board in je smoel of op je hoofd komen.
de oplossing: stop met kiten!
|
|
|
Alferink
|
En dan raakt ie je net in je smoel, zal je altijd zien. Ja niks,
|
|
|
|
|
thomasr
|
idd, leer goed bodydraggen! en als je door golven je board niet kunt zien, helpt het bij mij weleens om je kite gewoon hard omhoog te sturen dat je een beetje, of helemaal , uit het water getrokken wordt zodat je beter overzicht hebt, nogmaals als je niet al te raar doet in de lucht moet je toch op, of in ieder geval vlakbij, je board terecht komen!?
|
|
|
pimpoldi
|
haha meeste dank aan robin en adne lijkt me! maja beter dat je je boardje weer terug hebt! zie je weer op et water!
|
|
|
Walt0r
|
Yep bodydraggen is the trick, bord fluor oranje/roze spuiten werkt als een tierelier met terugvinden en mensen jatten dan je bord niet meer zo snel ... .
|
|
|
helium
|
F@#cK wat een plaatje Wouter DAMN!!
ben jij dat???
|
|
|
Micky
|
F@#cK wat een plaatje Wouter DAMN!!
ben jij dat???
Nop, was een topic wat een paar weken/maanden geleden is langs gekomen. Een meisje die ook zo een hekel had aan bodydragen en vol haar board kreeg terug geslingerd via haar boardleash..... Dames/heren, u bent gewaarschuwd....
|
|
|
|